کارگاه آموزش خبرنویسی در سپاه دشتستان برگزار شد

مدیر روابط عمومی و تبلیغات سپاه دشتستان در کارگاه آموزش خبرنویسی گفت: این کارگاه آموزشی جهت آشنایی بیشتر خبرنگاران افتخاری بسیج با اصول اولیه خبرنویسی برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۶۱۱۷۶
|
۱۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۵

کارگاه آموزش خبرنویسی در سپاه دشتستان برگزار شد

به گزارش  خبرگزاری بسیج از دشتستان، محمدحسن جمالی مدیر روابط عمومی و تبلیغات سپاه جوادالائمه (ع) دشتستان در کارگاه آموزش خبرنویسی که در نمازخانه این سپاه و با حضور خبرنگاران افتخاری سپاه و بسیج برگزار شد گفت: اصول خبر نویسی یکی از مهمترین اصول نگارش برای هر خبرنگار است.
مدیر روابط عمومی و تبلیغات سپاه ناحیه دشتستان در ادامه افزود: نگارش یک خبر ساده، اما خوب و با رعایت اصول نگارشی در خبرنویسی میتواند آن را در صدر اخبار بارگزاری شده قرار دهد.
این مقام مسئول بیان داشت: برخلاف تصور بسیاری از اهالی رسانه که خبرنویسی را یکی از ساده‌ترین و ابتدایی‌ترین مهارت‌های خبرنگاری می‌دانند، این حوزه در رسانه‌های ما همچنان به سطح مطلوب نرسیده و نیاز به تلاش و آموزش بیشتری دارد.

کارگاه آموزش خبرنویسی در سپاه دشتستان برگزار شد

جمالی درادامه تأکید کرد: فراهم شدن بستر آموزش خبرنویسی وآنچه که یک خبرنگار برای بهترشدن به آن نیاز دارد از مهمترین نیاز‌های یک مجموعه یا سازمان است.
وی تصریح کرد: برگزاری دوره‌های آموزشی بصورت کاربردی و عملی تأثیر گذاری بیشتری نسبت به کلاس‌های تئوری ومحیطی دانشگاهی دارد.
مدیر فرهنگی و تبلیغات سپاه جوادالائمه (ع) شهرستان دشتستان در ادامه ضمن بیان اصول خبرنویسی و اهمیت ارزش‌های خبری، نحوه تدوین و گزینش اخبار مهم، انتخاب تیتر و مهارت‌های خلاصه نویسی (لیدنویسی) را به صورت تئوری و عملیاتی برای خبرنگاران و رابطین روابط عمومی پایگاه‌های مقاومت بسیج تشریح نمود.
انتهای خبر/

ارسال نظرات
آخرین اخبار