نشست بصیرتی جهاد تبیین ویژه مداحان بسیجی برادر با حضور فرمانده سپاه سلمان استان سیستان وبلوچستان در باغ ثامن الائمه(ع) زاهدان برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۶۱۰۵۱
|
۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۶

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، سردار احمد شفائی، فرمانده سپاه سلمان استان سیستان وبلوچستان، با توجه به ایام فاطمیه، از خطبه فدکیه به عنوان یک سند ارزشمند یاد کرد وگفت: در ایام فاطمیه مداحان به این سند معتبر، جامع و کامل باید بیش از پیش توجه داشت باشند .

وی در ادامه افزود: اگر شما نسبت به این مهم اطلاع وافی وکافی داشته باشید ،قطعا مستمعین و مخاطبین شما هم تاثیر پذیری مطلوب تری خواهند داشت.

فرمانده سپاه سلمان استان سیستان وبلوچستان با اشاره به مظلومیت مردم غزه، اذعان داشت: سردمداران ستمگر دنیا در این چهل واندی روز ،با تمام ظرفیت تلاش کردند واقعیت‌هایی که در سرزمین غزه رخ می دهد،به سمع ونظر جهانیان نرسد.

وی به نقل قول از یک فرد نظامی با این مضمون " باور من این است که هر چه در این چهل واندی روز به سمع و نظر مردم جهان رسیده است ،کمتر از ده درصد واقعیت است "پرداخت و تصریح کرد: این سردمداران جهان ،پیشرفته ترین ابزار ارتباطی جهان ماهواره ،فضای مجازی و.... را در اختیار دارند و آن گونه که مورد طبع شان است اخبار را در جهان انعکاس می دهند.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد:خدا را شاکریم که با همین ده درصد ،افکار عمومی ،در دنیا واقعیت ها را متوجه شده است.

سردار شفائی با اشاره به اهمیت فریضه جهاد تبیین اظهار کرد: متاسفانه ،افرادی هستند که به هر دلیلی واقعیت ها را هنوز درک نکردند و حمله حماس در مقابل صهیونیست ها را محکوم می کنند در حالی که حمله حماس یک حمله واکنشی بود اینها عمق کار را فهم واستنباط نکردند.

وی یاد آور شد: مردم غزه سالیان متمادی ظلم و فشارهای خصمانه صهیونیست ها را تحمل کردند و این مطلب نیاز به تبیین و روشنگری دارد.

فرمانده سپاه سلمان استان سیستان وبلوچستان ،قدرت تاثیر مداحان در مستمعین را عنایت الهی دانست و افزود: شما مداحان با توجه به ظرفیتی که دارید و با شوری که می توانید در مستمعین ایجاد کنید باید نسبت به فریضه جهاد تبیین اهتمام کامل تری داشته باشید.

سردار شفائی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری (حفظه‌الله )که فرمود:" بسیجی بمانید ، قدر خودتان را بدانید ،بر معنویت خود افزون کنید دشمن را بشناسید ،دشمن را اشتباه نگیرید ،مقدورات دشمن را بدانید ،نقشه های دشمن را بفهمید ،ظرفیتش را بدانید غافلگیر نشوید..."یادآور شد این توصیه های معظم له، را باید فرمان لازم الاجرا دانست‌ و به آن عمل کرد .

ارسال نظرات
آخرین اخبار