پنجمین گردهمایی بزرگ خادمین شهداء با حضور خانواده معظم شهدا و مسئولین شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۶۱۰۳۷
|
۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۴

 به گزارش خبرگزاری بسیج اسلامشهر،  امروز ۱۱ آذر ماه همزمان با ایام شهادت حضرت زهرا (س)،پنجمین گردهمایی بزرگ خادمین شهداء ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اسلامشهر با حضور خانواده معظم شهدا، امام جمعه،فرماندار ،فرمانده سپاه و حوزه های مقاومت،ریاست شورای شهر و اداره اوقاف و برخی دیگر از مسئولین شهرستان در سالن اجتماعات اداره اوقاف برگزار شد.

دراین مراسم سردار حسین کاجی   به راویت گری در مورد شهدای مدافع حرم پرداخت.

وی با اشاره به زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا و کار فرهنگی و مقدس خادمین شهداء به پنج کار فرهنگی حضرت زهرا(س)برای شهداء در مدینه اشاره کرد و گفت: گریه حضرت زهرا (س) با صدای بلند برای حمزه سیدالشهداء(ع) و اولین یادواره شهدا توسط ایشان برگزار شد ،همچنین زیارت قبر شهدا با فرزندان خود و تسبیحات حضرت زهرا با تربت شهیدان و.. از جمله کارهای فرهنگی این بانوی شهیده برای شهداء بوده است.

 سردار کاجی با تبیین شرایط کنونی تحولات منطقه به رجعت شهدا در زمان ظهور اشاره کرد و گفت: شهدای ما در زمان ظهور امام زمان (عج) رجعت می کنند و استکبار جهانی این را نمی فهمد که شهدا زنده اند و حاضر و ناظر بر کار ما هستند.

 همچنین این مراسم معنوی با همخوانی گروه سرود میعاد و اشعار دلنشین شاعر انقلابی ،احمد بابایی در مورد شهدا ، مقاومت اسلامی و حضرت علی (ع) و حضرت زهرا (س) همراه بود و در پایان برنامه از خانواده های معظم شهدا و خادمین شهدا تجلیل و تقدیر بعمل آمد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار