به منظور شکوفایی و توانمندی هرچه بیشتر قاریان مهریز و شناسایی استعداد‌های برتر این شهرستان، محفل انس با قرآن کریم با حضور کاروان اساتید قرآن استان یزد در مسجد امام حسن مجتبی (ع) برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۶۰۸۳۱
|
۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از مهریز، فرماندار مهریز در این محفل گفت: با توجه به فراخوانی که انجام شد استعداد‌های برتر قرآنی شناسایی و در کارگاه آموزشی با حضور اساتید قرآنی استان در دانشکده پردیس شکیب مهریز حضور یافتند و از آموزش‌های لازم بهره‌مند شدند.

محمد دهقان بنادکی افزود: امیدواریم با اجرای این طرح، شاهد شناسایی استعداد‌های برتر و شکوفایی و توانمندی هرچه بیشتر قاریان مهریزی باشیم. خوشبختانه پتانسیل‌های بسیار خوبی در این شهرستان وجود دارد که می‌توان با این اقدام و همچنین شرکت در دوره‌های آموزشی تخصصی، این توانمندی را افزایش داد.

وی ادامه داد: همه ما خصوصا مدیران و کارکنان باید علاوه بر تلاوت قرآن کریم، عمل به این کتاب آسمانی و توجه به مفاهیم کلام الهی را در دستور کار قرار دهیم، چرا که با عمل به دستورات قرآن، قطعاً از بسیاری کاستی‌ها و معضلات دور خواهیم شد.

دهقان بنادکی ضمن تشکر از حضور اساتید و فعالان قرآنی استان در این شهرستان، گفت: خوشحالیم که دارالولایه مهریز میزبان حاملان و اساتید قرآن است؛ هر کجا قرآن باشد، برکت و نور نیز در آنجا حکم‌فرما می‌شود و امیدواریم این برکت شامل حال قاریان مهریزی شود و با استفاده از تجربه و توانمندی اساتید قرآنی بتوانند تعالیم خود را در دیگر مناطق شهرستان گسترش دهند.

 
ارسال نظرات
آخرین اخبار