اعطاء گواهینامه پایان دوره مقدماتی، آموزش مداحی سازمان بسیج مداحان و هیآت مذهبی سپاه سلمان استان سیستان وبلوچستان با تقدیم هدایایی به نفرات برتر طی مراسمی انجام شد.
کد خبر: ۹۵۶۰۷۴۹
|
۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۸

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، سرهنگ پاسدار براتعلی صالحی،مسئول سازمان بسیج مداحان وهیآت مذهبی سپاه سلمان استان گفت: دشمن پیوسته در حال فعالیت و توطئه در حوزه فرهنگی علیه کشور است.

وی در ادامه افزود: مداح یک شخصیت نخبه است و به دلیل اینکه جمعیتی را در اختیار دارد می‌تواند تأثیر ویژه بگذارد و از محل تربیت این جامعه در رسیدن به اهداف سازمان نقش برجسته ای داشته باشد.

مسئول بسیج مداحان وهیئات مذهبی سپاه سلمان استان سیستان وبلوچستان با اشاره به برگزاری جلسات آموزش دوره مقدماتی مداحی یاد آور شد: این جلسات مطابق با استانداردهای مشخص شده سازمان انجام شده است.

وی با بیان اینکه این دوره با استفاده از جلد اول کتاب سلسله کتب اصول وفنون آموزش مداحی برگزار شده است، تصریح کرد: در این دوره ۲۷ نفر از خواهران بسیجی پس از گذراندن دوره های آموزش تئوری و عملی مداحی ،توانستند این مراحل را با موفقیت طی کنند و موفق به اخذ گواهینامه مرحله مقدماتی شوند.

گفتنی است؛ دوره های آموزش مداحی سازمان بسیج مداحان وهیآت مذهبی سپاه سلمان استان سيستان و بلوچستان با معیارها واستانداردهای تایید شده هر شش ماه پس از گذراندن آموزش های لازم توسط علاقه مندان برگزار ودر پایان به متربیان گواهینامه آموزشی اعطا می شود.

ارسال نظرات