خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج رسانه خوزستان:

تلاش برای ایجاد جبهه واحد رسانه‌ای در خوزستان

بهمئی گفت: در تلاشیم اصحاب رسانه خوزستان را در ۳ حوزه جهاد امید آفرین، جهاد تبیین و جهاد خدمت متحد شوند.
کد خبر: ۹۵۶۰۵۵۰
|
۱۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۰

سرگرد پاسدار سجاد بهمئی مسئول سازمان بسیج رسانه خوزستان در نشست تخصصی جبهه رسانه انقلاب و اختتامیه جشنواره رسانه‌ای سرزمین مقدس گفت: امروز اولین نشست تخصصی جبهه رسانه انقلاب شکل گرفت و ما در تلاشیم که تمام اصحاب رسانه انقلاب در ۳ حوزه جهاد امید آفرین، جهاد تبیین و جهاد خدمت در جهت انتشار اخبار امید آفرین در سطح جامعه و در سطح رسانه‌های استان متحد شوند.

او افزود: در بسیج رسانه برنامه‌های بسیار خوبی در حوزه جهاد تبیین برگزار می‌کنیم که شامل، جشنواره‌ها جام رسانه و برگزاری جشنواره همایش رسانه‌ای و نشست‌های تخصصی است.

سرگرد پاسدار بهمئی بیان کرد: با توجه به اینکه در آستانه انتخابات ۱۴۰۲ هستیم نشست‌های تخصصی با موضوع انتخابات، روشنگری و امیدآفرینی برگزار خواهند شد و ما در بحث نشست‌های تخصصی به دنبال این هستیم که در حوزه جهاد تبیین رسانه را به عنوان مهم‌ترین ابزار برای امیدآفرینی و روشنگری و حضور حداکثری در انتخابات معرفی نماییم.

او همچنین یادآور شد: هفته آینده اولین جام رسانه امید در ۳ محور جهاد تبیین امید آفرینی با حضور ۲۵ تیم رسانه‌ای در قالب‌های مختلف تولیدی برگزار می‌شود و هشتمین جشنواره ابوذر نیز برگزار می‌گردد که در ۱۳ محور و ۱۱ قاعده برگزار می‌شود؛ حال حاضر نیز دبیرخانه جشنواره در حال جمع آوری آثار است و اختتامیه آن در دی‌ماه برگزار می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار