خبرهای داغ:

نقش مهم رسانه‌ها در ترویج سیره شهیدان

مسئول بسیج رسانه‌ای خوزستان گفت: رسانه‌ها، نقش مهمی در ترویج و نهادینه کردن سیره شهدا بر عهده دارند و باید در این مسیر گام بردارند.
کد خبر: ۹۵۴۲۳۱۱
|
۰۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان، سرگرد سجاد بهمئی با بیان اینکه در کشور ۳۲۳ شهید رسانه‌ای داریم که ۱۶ نفر از آن‌ها متعلق به خوزستان هستند افزود: امروز بیش از هر زمان دیگری نیاز است که در حوزه شناسایی و انعکاس منش و رفتار شهدا اقدام کنیم. امیدوارم با اشاعه درست سیره شهدا در سطح جامعه، فضای خوبی ایجاد شود.

مسئول بسیج رسانه استان خوزستان افزود: سیره شهدا باید به یک فرهنگ عمومی تبدیل شود و رسانه‌ها می‌توانند با برنامه‌ریزی در این زمینه، نقش مهمی ایفا کنند.

وی ایمان واقعی رزمندگان و شهدا، وحدت و ولایت فقیه را سه مولفه مهم در پیروزی و شکل‌گیری مسیر انقلاب عنوان کرد و افزود: در دوران دفاع مقدس، با رهبری امام (ره) توانستیم در مقابل هجمه‌های دشمن و حمله ناجوانمردانه آن‌ها ایستادگی کرده و ذره‌ای از خاک این کشور را ندهیم.

بهمئی با اشاره به دستاورد‌های انقلاب اسلامی در ۴۴ سال اخیر بیان کرد: امروز باید در حوزه جنگ نرم اقدامات مفید و موثری انجام داد و در برابر دشمن ایستادگی کنیم.

وی در ادامه به طرح "هر دفتر رسانه یک یادمان شهید" اشاره کرد و افزود: استان خوزستان ۱۶ شهید رسانه‌ای داشته و بنا داریم دفاتر مهم رسانه‌ای استان را به نام این شهدا نامگذاری کنیم البته از نام دیگر شهدا برای مابقی دفاتر رسانه‌ای استان استفاده خواهیم کرد.

بهمئی به برگزاری کنگره ۲۴ هزار شهید استان در اسفندماه اشاره کرد و گفت: رسانه‌ها نقش مهمی در تداوم راه شهدا در جامعه داشته و قطعا در برگزاری هر چه باشکوه‌تر این کنگره بسیار موثر هستند

ارسال نظرات
پر بیننده ها