خبرهای داغ:

آیین بزرگداشت ایام شهادت حضرت فاطمه(س) در سپاه شبستر

تبریز- مراسم شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها با حضور کارکنان سپاه شبستر در حسینیه شهدای گمنام (ره) این ناحیه برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۶۰۱۰۷
|
۰۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شبستر در این مراسم ضمن عرض تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها به بیان ابعاد شخصیتی آن بانوی بزرگوار، به بیان ویژگی ها، زندگانی، جایگاه، مبارزات و مناقب حضرت فاطمه زهرا (س) پرداخت.

حجت السلام محمدزاده با اشاره به اینکه دشمنان اسلام بر آن هستند که ایام فاطمیه را مابین مردم جهان بی اهمیت جلوه دهند، احیای ایام فاطمیه را از واجبات دانست و گفت: وظیفه مسلمانان و عاشقان اهل بیت(ع) است که در این ایام آن چنان که شایسته می باشد به عزاداری حضرت فاطمه (س) دخت پیغمبر بپردازند.

وی اضافه کرد: با گذری کوتاه بر تاریخ و کتاب ادیان مختلف متوجه می شویم که عزیزان و بزرگان زیادی خود را فدای امت و ولایت کردند که حضرت فاطمه (س) نیز یکی از این بزرگواران می باشد که در راه امت و ولایت، ناجوانمردانه بدست کفار به شهادت رسیدند.
محمدزاده با بیان اینکه شیعیان، فاطمه(س) را الگوی خود می‌دانند افزود: حضرت زهرا (س)، بانویی که الگوی زن و مرد است؛ نه تنها زن و مرد مسلمان، بلکه تمام زنان و مردان. او الگوی دختران است؛ الگوی زنان و مادران است و الگوی همسر نمونه فاطمه(س) در عمل و رفتار خود، آموزه‌های اسلامی را به آنان آموخت تا آن‌جا که مورد احترام همگان بود.
ارسال نظرات
آخرین اخبار