خبرهای داغ:

مجمع هیئت اندیشه ورزشی بسیج فرهنگیان آذربایجان شرقی برگزار شد

تبریز- مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی در این مجمع گفت: امروزه، ادعای داشتن دموکراسی به معنای دخالت دادن مردم در اداره امور جامعه، یکی از شاخص‌های عصر جدید و ویژگی‌های تمدن نوین در جهان است، هر چند ما در جهان‌بینی با آنان تفاوت داریم، اما این مهم در نظام ما به معنای واقعی کلمه نمود پیدا کرده است.
کد خبر: ۹۵۵۹۹۶۹
|
۰۸ آذر ۱۴۰۲ - ۰۰:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، مسعود سعادتی افزود: مدعیان دموکراسی از این کلمه به نفع خودشان استفاده و بهره‌برداری می‌کنند؛ اما یکی از اتفاقات جالب توجه و نشانگر آینده‌نگری امام (ره) به آینده، تشکیل بسیج مردمی در همین راستا بود.

وی ادامه داد: بسیج نیز مانند تمام مجموعه‌های جهان، اهداف و آرمان‌هایی دارد که برای تحقق آن تلاش می‌کند؛ اما می‌توان گفت که بسیج تنها مجموعه مبتنی بر حضور مردم است که مسیر سعادت ما از آن می‌گذرد و مشابه آن را در جهان سراغ نداریم.

سعادتی در بخش پایانی سخنانش، داشتن اخلاص را کلید واژه موفقیت در حوزه تعلیم و تربیت عنوان کرد و گفت: اگر به دنبال فردیت و منیت باشیم؛ موفق نخواهیم شد.

مجمع هیئت اندیشه ورزی سازمان بسیج فرهنگیان سپاه عاشورا با حضور مشاور وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان بسیج فرهنگیان، روز سه‌شنبه، هفتم آذر ماه در هنرستان طالقانی تبریز ناحیه ۴ تبریز برگزار شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار