خبرهای داغ:
آیت‌الله شعبانی:

تنها راهکار پیروزی در جنگ اراده‌ها، توسعه مجالس اهل بیت (ع) است

همدان-نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: تنها راهکار پیروزی در این جنگ اراده‌ها، جنگ شناختی و ترکیبی، توسعه مجالس عزا و شادی منسوب به اهل بیت (ع) است.
کد خبر: ۹۵۵۹۹۱۶
|
۰۷ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، آیت الله حبیب الله شعبانی امروز در همایش بصیرتی خادمان و امنیت‌سازان  اربعین حسینی و زمینه‌سازان ظهور با تاکید بر لزوم تقویت مجالس اهل بیت(ع) در جامعه اظهار کرد: تقویت شعائر، مناسک، مجالس اهل بیت (ع) و توسعه فرهنگ اربعین موجب زمین‌گیر شدن دشمن در جنگ فرهنگی و شناختی می‌شود.

وی بیان کرد: اگر نتوانیم از این ابزار برای زمین‌گیر کردن دشمن استفاده کنیم، دشمن با تجهیزات و ابزار رسانه‌ای که در اختیار دارد علیه ما اقدام می‌کند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه امروز در میدان سخت مبارزه و هجمه‌های دشمن هستیم، گفت: تنها راهکار پیروزی در این جنگ اراده‌ها، جنگ شناختی و ترکیبی، توسعه مجالس عزا و شادی منسوب به اهل بیت (ع) است.

وی با اشاره به خدمت‌رسانی مردم همدان به زائران اربعین حسینی با راه‌اندازی ۱۵۰ موکب، عنوان کرد: این استان در زمینه اربعین سنگ تمام گذاشت و حرکت زیبایی شکل گرفت که نشان دهنده تعهد و ارادت مردم به امام حسین (ع) است.

وی خاطرنشان کرد: کارهای اربعین محصول هماهنگی مردم و مسئولان بود و فراجا در راس خدمت‌رسانی‌ها قرار داشت.

* مردم همدان ۳ هزار میلیارد ریال در خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی هزینه کردند

مسئول ستاد مردمی اربعین حسینی استان همدان نیز اظهار کرد: کار ستار مردمی با هشت موکب شروع شد اما هم اینک به ۱۵۰ موکب در مسیر رفت و برگشت رسیده است.

سیدرضا موسوی با بیان اینکه ۶ میلیون زائر اربعین حسینی در مسیر رفت و برگشت از جاده‌های همدان تردد می‌کنند، گفت: این به این معناست که حدود ۶۰ تا ۶۵ درصد زائران از همدان تردد می‌کنند.

وی با تاکید بر اینکه مردم همدان در خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی ۳ هزار میلیارد ریال هزینه کرده‌اند، گفت: مردم با نذورات و پای کار آمدن، این خدمت‌رسانی بزرگ را انجام دادند.

مسئول ستاد مردمی اربعین حسینی استان همدان با بیان اینکه همدان به عنوان استان معین در زمینه اربعین انتخاب شده است، خاطرنشان کرد: همدان به دیگر استان‌ها نیز خدمات ارائه می‌دهد که خواستاریم همدان از استان معین بودن خارج شود.

وی بیان کرد: این ستاد مردمی تنها در اربعین فعال نبوده بلکه در زلزله کرمانشاه و سیل لرستان اول موکب‌داران همدان وارد این استان‌ها شده و غذای گرم در اختیار مردم آسیب دیده قرار دادند در چابهار ۱۵۰ منزل توسط ستاد مردمی احداث شد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات