نمایش ننه آقا به کارگردانی و نویسندگی محمد یزدی از هنرمندان شهرستان ملارد مجوز حضور در جشنواره تئاتر فجر را گرفت.
کد خبر: ۹۵۵۹۸۷۲
|
۰۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۸

 با رای هیات داوران بیست و هشتمین جشنواره تئاتر استان تهران نمایش‌ «ننه آقا» به عنوان برترین نمایش از نگاه منتقدان از ملارد به کارگردانی و نویسندگی محمد یزدی به دبیرخانه جشنواره منطقه ای تئاتر فجر راه یافت لازم به ذکر است محمد یزدی  سال قبل تئاتر نذر عباس را در جشنواره فجر به صحنه برد که در خصوص شهید حاج قاسم سلیمانی بود .

همچنین دربخش نمایشنامه نویسی، دیپلم افتخار طراحی صحنه به محمد یزدی بازیگری سوم زن به نرگس ایزدی بازیگر  دوم مرد  به امیر قربانی برای نمایش نه نه آقا اهدا شد.

نمایش ننه  آقا برگرفته از رشادت های شهدای  غواص است  و قصه مادری را مطرح می‌کند که در انتظار بازگشت فرزندش از جبهه است. او متوجه می‌شود پسرش در علمیات کربلای ۴ به صورت دست بسته به شهادت رسیده است. مادر با ۲ فرزند معلولش زندگی می‌کند و در خانه با قالی بافی زندگی می‌گذراند. او با جستجوهایش نوع به شهادت رسیدن فرزند را می‌فهمد و وقتی ماجرا را برای ۲ فرزند دیگر خود که معلول هستند، تعریف می‌کند   اتفاق  غیرمنتظره دیگری  می‌افتد.... گفتنی است هنرمندانی چون نرگس ایزدی، محمد یزدی، امیر قربانی در این نمایش به ایفای نقش پرداخته اند .

محمدعلی دوست پناهی خبرنگار خبرگزاری بسیج شهرستان ملارد

ارسال نظرات
آخرین اخبار