به میزبانی بسیجیان پایگاه حضرت رقیه شهر باباحیدر جشنواره غذا‌های بومی محلی با هدف حفظ آیین و سنت‌های بومی قدیمی و به نمایش گذاشتن هنر بانوان این شهر برپا شد.
کد خبر: ۹۵۵۹۸۳۵
|
۰۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال بختیاری؛برگزاری جشنواره غذای بومی محلی همراه با اجرای سرود و پذیرایی با حضور، فرمانده حوزه خواهران بخش باباحیدر،در پایگاه حضرت رقیه  سلام الله علیها برگزار شد.

در جریان برگزاری این جشنواره فرمانده حوزه خواهران بخش باباحیدر، اظهار کرد: اجرای این جشنواره ها علاوه بر ارتقاء سلامت، زمینه آشنایی عموم مردم با غذاهای سنتی و خانگی اقوام را مهیا می کند که استقبال بانوان نشان داد بایستی در این زمینه برنامه های بیشتری را در پایگاه ها اجرا کنیم.

وی، ادامه داد: در این جشنواره با ترویج غذاهای ساده، سالم و طبیعی و ارائه روش‌های جدید آشپزی، نوآوری و خلاقیت از سوی بانوان شرکت کننده فرصتی شد تا هم فرهنگ استفاده از غذای سالم در میان خانواده ها رایج شود و هم فضای بانشاطی برای سرگرمی و گذران اوقات فراغت مردم فراهم شود.

در پایان این جشنواره از سوی فرمانده حوزه باباحیدر، بهترین غذاهای محلی پخته شده در جشنواره معرفی و از سرآشپز ها تجلیل به شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار