حسن پیروی منش جانشین فرماندهی سپاه بشاگرد:

ورزشکاران بسیجی مبلغ فرهنگ ایرانی‌اسلامی هستند

پیروی منش با بیان اینکه در دنیای امروز ورزش جایگاه ویژه‌ای پیدا کرده است گفت: ورزشکاران بسیجی مبلغ فرهنگ ایرانی‌اسلامی در جامعه جهانی هستند
کد خبر: ۹۵۵۹۷۵۶
|
۰۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۸

جانشین سپاه بشاگرد:
ورزشکاران بسیجی مبلغ فرهنگ ایرانی‌اسلامی هستند
پیروی منش با بیان اینکه در دنیای امروز ورزش جایگاه ویژه‌ای پیدا کرده است گفت: ورزشکاران بسیجی مبلغ فرهنگ ایرانی‌اسلامی در جامعه جهانی هستند.
به گزارش خبرگزاری بسیج هرمزگان، حسن پیروی منش جانشین فرماندهی سپاه این شهرستان صبح امروز سه‌شنبه در مراسم اختتامیه مسابقات چهارجانبه فوتبال به مناسبت هفته بسیج در روستای جودان اظهار کرد: بسیار خوشحالم از فرصتی که امروز پیش آمد تا در خدمت شما عزیزان ورزشکار و قهرمان باشم.
پیروی منش افزود: در دنیای امروز ورزش جایگاه ویژه‌ای پیدا کرده است و خودبه‌خود پا از مرزها فراتر گذاشته و ‌بحمدالله جایگاه ویژه‌ای در سطح جهان پیدا کرده است.

وی با بیان اینکه امروز ورزش خود یک رسانه است، تصریح کرد: ورزشکاران بسیجی و قهرمان به عنوان مبلغ فرهنگ ایرانی و اسلامی در سطح جهان مطرح هستند.

جانشین فرماندهی سپاه شهرستان بشاگرد گفت: ورزش جایگاهی است که باید در آنجا رقابت باشد، البته این رقابت در کنار رفاقت، وحدت، کمک به یکدیگر، اعتماد، دست یکدیگر را گرفتن که اینها عواملی است که ما را به پیروزی می‌رساند. 

پیروی منش با بیان اینکه امیدواریم که با برپایی این مسابقات ورزشی روحیه امید و نشاط را در میان مردم و جامعه بیشتر نماییم، خاطرنشان کرد: خداوند استعداد، ذوق، برادری و همکاری را به ما داده است ورزش همین است، ورزش قدرت بدنی، آموزش، تکنیک، دست‌به‌دست دادن در یک میدان، در کنار همدیگر بودن برای شادابی و سلامت جامعه   خواهد بود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار