فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران گفت: ساختمان جدید ۴ پایگاه مقاومت به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج با حضور جمعی از مسئولان در این شهرستان به بهره‌برداری رسید.
کد خبر: ۹۵۵۹۷۲۷
|
۰۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از گچساران، سرهنگ ناصر صالحی در گفت و گو با خبرگزاری بسیج در گچساران اظهار کرد: به مناسبت هفته بسیج برنامه های متعددی در گچساران برگزار شد و در همین راستا و با حضور برخی از مسوولان شهرستانی ، نماینده ولی فقبه در ناحیه مقاومت بسیح گچساران و امام جمعه شهرستان  پایگاه مقاومت قدر روستای پشه کان، پایگاه مقاومت آزادگان کوی 108 دستگاه ، پایگاه مقاومت شهید حسنی روستای  آبریگون و پایگاه مقاومت حضرت زینب سلام‌الله علیها روستای تلخاب شیرین در هفته بسیج افتتاح شد.
صالحی عنوان کرد:این پایگاه ها از محل اعتبارات تملک دارایی‌ و بااعتباری بیش از 10میلیارد ریال احداث‌شده‌اند.
وی گفت: هدف از احداث این پایگاه‌ها پیشبرد اهداف نظام اسلامی در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری ازجمله خدمات‌رسانی به مردم، بصیرت افزایی، بالا بردن امنیت منطقه، محرومیت‌زدایی و.... است.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران خاطرنشان کرد:بسیج رسالت بزرگی بر عهده دارد و با حضور در عرصه‌های اجتماعی، فرهنگی، سازندگی و محرومیت‌زدایی در مناطق شهری و روستایی نقش‌آفرینی کرده است.
صالحی بیان کرد: همواره باید این اصل را موردتوجه قرار داد که تا زمانی کارها را باروحیه بسیجی و جهادی انجام شوند نتایج ارزشمند و اثرگذاری را شاهد هستیم و هرزمانی از این مهم غفلت کردیم متأسفانه نتایج مطلوبی را نخواهیم دید.
وی ضمن تشکر از همراهی و همگامی مردم انقلابی روستای پشه کان افزود: یکی از اهداف عالی بسیج، رفع مشکلات و گرفتاری‌های مردم است.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران ادامه داد: چراکه بسیج خود را خدمتگزار مردم می‌داند، بسیج اختصاص به یک منطقه جغرافیایی، طبقاتی و قشری ندارد بلکه در همه‌جا حضور دارد و متعلق به همه آحاد جامعه است.

افتتاح ۴ پایگاه مقاومت بسیج در گچسارانافتتاح ۴ پایگاه مقاومت بسیج در گچسارانافتتاح ۴ پایگاه مقاومت بسیج در گچساران

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار