تاکید فرمانده سپاه کربلا بر تقویت هیات های اندیشه ورز جهت حل مشکلات جامعه

فرمانده سپاه کربلای مازندران گفت: هیات‌های اندیشه ورز بسیج برای کمک دولت پای کار هستند و مسئولان باید از تفکر آنان در تصمیم سازی هاو تصمیم گیری ها حمایت کنند.
کد خبر: ۹۵۵۹۵۸۱
|
۰۶ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۱

تاکید فرمانده سپاه کربلا بر تقویت هیات های اندیشه ورز جهت حل مشکلات جامعه

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، فرمانده سپاه کربلای مازندران با بیان اهمیت تشکیل تقویت هیات های اندیشه ورز بسیج در استان گفت: هیات‌های اندیشه ورز بسیج برای کمک دولت پای کار هستند و مسئولان باید از تفکر آنان در تصمیم سازی هاو تصمیم گیری ها حمایت کنند.


سردار سیاوش مسلمی درهمایش نخبگان بسیجی استان با عنوان طلایه داران پیشرفت ، عزت و افتخار ‌در مجتمع اهل بیت شهرستان ساری اظهار کرد:بسیج به عنوان مایه حیات سپاه در خدمت این مجموعه به انجام ماموریت می پردازد که هدف ما نهادینه کردن تفکر بسیجی و تقویت روحیه بسیجی درجامعه است.

وی با اشاره به اهمیت و دستاورد گروه‌های اندیشه ورز گفت:با همت ۲۵۰اساتید بسیجی سند راهبردی ۵ساله پیشرفت استان مازندران تدوین شد که در این کتاب با تکیه بر روشهای علمی با توجه به مسائل زیست بوم استان راهکارهای مناسب ارائه می شود که مسئولان باید از تفکر ایده های این گروه‌های اندیشه ورز حمایت کنند.

مسلمی گفت: هدف سپاه و بسیج کمک به دولت در انجام وظایفشان است و اگر در اداره یا نهای کاستی یا ناامیدی دیده می شود نشان دهنده آن است که از تفکرات و روحیه بسیجی بهره مند نشدند.

فرمانده سپاه کربلای مازندران افزود:خدمت به مردم تنها به حرف نیست بلکه امید آفرینی باید همراه با عمل باشد که بسیجیان دیار علویان در ایام کرونا باجمع آوری ۷۰۰میلیاد تومان در بحث کمک‌های مومنانه ،توزیع واکسن و تدفین اموات خوش درخشیدند.


این مسئول بسیجی گفت: در زمینه آبرسانی،آبرسانی به ۲۰۰روستا در دستور کار قرار دارد که تا کنون ۷۶درصد پیشرفت داشت و آبرسانی هزارو ۳۵۰روستا نیز در دستور کار قرار دارد همچنین گروهای جهادی درزمینه محرومیت زدایی،راه روستایی، و پیشرفت فیزیکی بسیاری از پروژه ها اقدامات خوبی داشتند که جای تقدیر دارد.


مسلمی تاکید کرد: برگزاری بیش از هزار یادواره شهدا،بیش از دوهزار نشست روشنگری ،بیش از هزارو ۸۰۰ دیدار با خانواده شهدا،تبیین سبک زندگی ایرانی اسلامی برخی از اقدامات فرهنگی بسیج در این ایام است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار