خبرهای داغ:

برگزاری آیین شهادت حضرت فاطمه(س) در سپاه شبستر

تبریز- مراسم شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها، با حضور کارکنان سپاه شبستر در حسینیه این ناحیه برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۵۹۵۱۹
|
۰۶ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شبستر در این آیین به بیان ابعاد شخصیتی و، ویژگی ها، زندگانی، جایگاه، مبارزات و مناقب حضرت فاطمه زهرا(س) در موضوعات منزلت زن در اسلام، مقام حضرت زهرا سلام الله علیها در قرآن، پرداخت.

حجت الاسلام محمدزاده افزود: عفت، پاکدامنی، زندگی اجتماعی و سیاسی حضرت فاطمه(س) الگویی است که زنان می توانند با الهام گیری از آنان رفتار خود را در ابعاد مختلف زندگی فردی و اجتماعی ساماندهی کنند.
وی گفت: با نگاهی به شخصیت حضرت فاطمه زهرا(س) در ابعاد مختلف فردی، اجتماعی، سیاسی و … به این موضوع پی می‌بریم که ایشان از شخصیت والایی به عنوان دخت پیامبر گرامی اسلام(ص) برخوردار بودند.
حجت الاسلام محمدزاده اضافه کرد: ایام فاطمیه فرصت مناسبی است تا در مجالس عزاداری موضوعات مهمی از جمله سبک زندگی، عبودیت و بندگی، خانه‌داری، همسرداری و تربیت فرزندان حضرت زهرا(س) به‌عنوان الگو برای جامعه و خانواده‌ها معرفی و تبیین شود.
حجت الاسلام محمدزاده در پایان سخنان خود بیان داشت: درس زندگی صدّیقه‌ طاهره، فاطمه‌ی زهرا(س) برای ما تلاش، اجتهاد، کوشش، پاک زندگی کردن است.
 
ارسال نظرات
آخرین اخبار