فرمانده سپاه شهرستان قدس با اشاره به اعزام ۲۴۰ نفر از خواهران دانش آموز به سفر راهیان نور و زیارت یادمان شهدا در جنوب کشور گفت : اردوی راهیان نور از اردوهای با برکت ، فرهنگی و تربیتی فوق العاده موثر در سطح کشور است.
کد خبر: ۹۵۵۹۴۹۸
|
۰۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج ؛  سرگرد پاسدار هادی حفیظی فرمانده سپاه شهرستان قدس    بیان کرد : به مناسبت ایام مبارک هفته بسیج ؛ اولین اعزام اردوی راهیان نور شهرستان قدس با اعزام ۲۴۰ نفر از دانش آموزان خواهر مدارس شهرستان برگزار شد . بعد از این اعزام ، اعزام دانش آموزان برادر و اعزام عمومی راهیان نور تا پایان سال انجام خواهد شد ، همچنین ادامه این اعزام ها به غرب و شمال غرب در سال جدید انجام می‌شود  .

 هادی حفیظی خاطر نشان کرد : راهیان نور از اردوهای با برکت ، فرهنگی و تربیتی فوق العاده موثر در سطح کشور است ، امیدواریم این اردو هم جزء اردوهای بسیار معنوی و پربار برای دانش آموزان عزیز ما باشد .

 حجت الاسلام والمسلمین حمزه محمدی امام جمعه شهرستان قدس نیز ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) عنوان کرد :  حضرت زهرا ( س) فرمودند : « هرکس به سمت خدا خالص ترین عبادتش را بفرستد خداوند بهترین مصلحتش را برای او خواهد فرستاد . »  پس بدانید اگر خیری در زندگی به شما می رسد قطعا به دلیل عمل خالصی است که به سمت پروردگارتان فرستاده ا ید .

حجت الاسلام محمدی با اشاره به گره خوردن ایام شهادت بانوی دو عالم به هفته بسیج و اردوی راهیان نور تصریح کرد : تقارن حرکت شما به سمت اردوی راهیان نور با هفته بسیج و شهادت بی بی فاطمه (س)  منشاء اثرات مهمی در زندگی تان خواهد بود و این سفر ، قطعا سفری حضرت زهرایی است .

وی با تاکید بر اخلاص شهدا و رمز موفقیت آنها یادآوری کرد :  در روز قیامت سه گروه حق شفاعت دارند انبیا ، علما و شهدا . قطعا اخلاص رمز موفقیت شهدا بود آنها با اخلاصی که در اخلاق و رفتارشان داشتند بهترین مصلحت را که شهادت است از سمت پروردگار عالم دریافت کردند .

 

خبرنگار : پریسا کسائی

ارسال نظرات
آخرین اخبار