نماینده مقام معظم رهبری درسازمان جهادکشاورزی استان:
به مناسبت هفته بسیج یادواره شهدای کارمند در سالن جهاد کشاورزی شهرستان نیکشهر برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۵۸۹۰۰
|
۰۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۵

به گزارش خبرنگار بسیج از نیکشهر، به مناسبت هفته بسیج یادواره شهدای کارمند در سالن جهاد کشاورزی شهرستان نیکشهر باحضور فرمانده سپاه،فرماندار،جمعی از مسئولین و مدیران و کارمندان ادارات شهرستان نیکشهر باسخنرانی حجت الاسلام والمسلمین عبدالحسین سجادی نماینده مقام معظم رهبری درسازمان جهادکشاورزی استان برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین عبدالحسین سجادی نماینده مقام معظم رهبری درسازمان جهادکشاورزی استان ضمن گرامیداشت هفته بسیج و یاد و خاطره شهدای گرانقدر اسلام گفت: به فرموده مقام معظم رهبری فتح الفتوح امام، پرورش جوانان بسیجی بود، جوانانی که تربیت شده راهی هستند که امام عزیز به ویژه برای جوانان ما ایجاد کرده است. امام بسیج را احیا کرد و مسیر را در انقلاب اسلامی برای ما ایجاد کرد.
وی بیان داشت: امام خمینی(ره) فرمودند: به خواست خدا در کنار بسیجیان جهان اسلام خواب راحت را از دیدگان دشمن بیرون خواهیم کرد؛ در جریان غزه و فلسطین دیدیم که یک بسیج جهانی اتفاق افتاد و یک بیداری در عالم ایجاد شد.

وی افزود: اگر امروز ما یادواره شهید برگزار می‌کنیم بدانید که شهدای ما با تفکر بسیجی وارد میدان شدند و از همه هستی خودشان گذشتند به طوری که کشور ما به اندازه ای تنومند و قدرتمند شده که در کنار ابرقدر قدرت‌های جهان اسم ایران آورده می‌شود.

سرهنگ پاسدار حسن نکوئی مسئول بسیج ادارات استان گفت: با توجه به فرمان مقام معظم رهبری جهاد تبیین امری فوری و قطعی است که همه ما، مردم و مسئولین باید به صورت ویژه برنامه‌ریزی کرده و این کار را انجام دهیم.

وی افزود: شهیدان اخلاص در عمل داشتند، نیتشان نیت خدایی بود، اهل کار، اهل گمنامی و بی‌نشانی بودند، اهل عمل مجاهدانه بودند، صاحب اراده و همت بلند، دغدغه مند و مسئولیت پذیر بودند، شهیدان بی‌ادعا بودند و فقط برای رضای خدا رفتند.


در پایان از خانواده محترم شهدای کارمند شهرستان تجلیل به عمل آمد.

ارسال نظرات