خبرهای داغ:
فیلم و چندرسانه

از 200متر تا 4هکتار مزرعه پرورش شترمرغ در نجف آباد

نخبه بسیجی کارآفرین، که در عرصه پرورش شترمرغ با کمک تسهیلات پرداختی بسیج سازندگی نجف آباد، موفق به راه اندازی و گسترش مزرعه شترمرغ شده است
کد خبر: ۹۵۵۸۸۸۸
|
۰۶ آذر ۱۴۰۲ - ۰۷:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از ناحیه نجف آباد استان اصفهان، بسیجی کارآفرین، آقای محسن تقی فارغ در مصاحبه با خبرگزاری بسیج گفت: به همراه برادرم در حدود ۸سال است که در حرفه ی پرورش شترمرغ مشغول فعالیت هستم. ابتدا از مزرعه ای کوچک و در حدود ۲۰۰متر فعالیت در این زمینه را آغاز نمودم و در حال حاضر و به لطف خدا در مزرعه ای به وسعت ۴هکتار مشغول فعالیت هستیم.

کار آفرین بسیجی در ادامه گفت:ارزش شترمرغ صرفا به گوشت و تخم آن نیست بلکه این پرنده بزرگ دارای محصولات فراوان و با ارزشی است و هیچ دور ریزی ندارد. چربی و روغن، پوست، پر و حتی پوکه تخم آن نیز بازار خاص خود را دارد و در صنایع دستی، کیف، کفش و پزشکی استفاده می‌شود.
آقای تقی فارغ در توصیه ای به جوانان بسیجی گفت: برای آغاز فعالیت در این زمینه فقط کمی اراده و آموزشهای اولیه و تسهیلات لازم دارد که خدارا شکر بسیاری از ارگانهای دولتی بخصوص بسیج سازندگی ناحیه نجف آباد حمایت خوبی در این راستا به مرحله اقدام و عمل رسانده است که می توانند با مراجعه به سازمان بسیج سازندگی ناحیه نجف آباد، از این تسهیلات و آموزشهای لازم در جهت راه اندازی واحد تولیدی در عرصه های مختلف اقتصاد مقاومتی اقدام و استفاده نمایند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار