خبرهای داغ:
اصلی بیگی گفت: بسیج به‌گونه‌ای در کشور عمل کرده است که به‌عنوان یک الگوی موفق و پیشرفته برای سایر کشورها شناخته می شود
کد خبر: ۹۵۵۸۸۳۷
|
۰۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۷


قزوین؛ به گزارش خبرنگار بسیج،سرهنگ اصل بیگی فرمانده ناحیه امام سجاد قزوین ضمن گرامیداشت هفته بسیج، اظهار کرد: بسیج با بهره‌گیری از آموزه‌های امامین انقلاب اسلامی توانسته، به نحوی در کشور عمل کند که به‌عنوان یک الگوی موفق در جهان شناخته شود و امروزه می‌توان گفت که تفکر بسیجی به نقاط مختلف جهان در حال صادر شدن است.

وی با بیان اینکه امروزه در جبهه مقاومت شاهد عملکرد موفق الگوی بسیجی هستیم، گفت: امروز بسیجیان یمنی به خوبی گلوی دشمنان در تنگه جبل‌الطلارق را گرفته‌اند و از طرفی بسیجیان حزب‌الله و بسیجیان عراق اجازه کمی آرامش و درنگ به نیروهای رژیم صهیونیستی و آمریکایی را نمی‌دهند.

فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع)شهرستان قزوین با بیان اینکه درایت رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی) باعث شده است بسیجیان مسلمان در اوج قدرت باشند، ادامه داد: امروزه بسیج توانسته است به نحوی در سطح جهان عمل کند که تمام جهان را به حیرت وا دارد. به همین علت است که حتی کشورهای غیرمسلمان نیز به دنبال الگوبرداری از ساختار بسیج هستند.

اصلی بیگی با بیان اینکه بسیج خود را محدود به مسائل نظامی نکرده است و این یک نقطه قوت محسوب می‌شود، گفت: در طول تاریخ انقلاب اسلامی هیچ‌گاه نمی‌توانید چالشی را در کشور بیابید که بسیج پای کار نباشد. در تمام مواقع، از بحران‌های طبیعی گرفته تا مسائل اجتماعی همواره بسیج در میدان بوده و نقش موثر و مفیدی ایفا کرده است.

وی با اشاره به تحولات منطقه‌ای و جهانی، اظهار کرد: عملیات نظامی طوفان الاقصی حماس به تمام جهان نشان داد که اقتدار نظامی رژیم صهیونیستی و بسیاری از ابرقدرت‌های غربی، پوشالی است و مجاهدان غزه یک‌تنه با کمترین امکانات در برابر مجهزترین کشور جهان ایستادگی کرده و حتی پیروزی‌های تاکتیکی را نیز کسب کرده‌اند.

فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع)شهرستان قزوین با اشاره به اهمیت اقتدار نظامی ایران و حمایت از جبهه مقاومت، اضافه کرد: برخی در اوایل انقلاب به قدرت‌های سخت و نظامی جمهوری اسلامی خرده می‌گرفتند و اعتقاد داشتند دوران جنگ و موشک به پایان رسیده است؛ اما هیچ‌گونه مذاکره‌ای روی سلاح و تجهیزات نظامی ایران انجام نشد و امروزه شاهدیم که نقش این اقتدار نظامی در بازدارندگی چقدر اهمیت دارد که اگر غیر از این بود امروزه ممکن بود کودکان و زنان ایرانی هم مانند فلسطینی‌ها به خاک و خون کشیده شوند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار