جشن بزرگ " به رنگ سفید پوشان " به مناسبت میلاد خجسته حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار در بیمارستان شهید بهشتی یاسوج برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۵۸۷۶۱
|
۰۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از یاسوج،در این مراسم با شکوه محمود شهامت معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی، حجت الاسلام جابری رئیس دفتر نهاد رهبری در دانشگاه علوم پزشکی یاسوج ، دکتر پورصمد رئیس دفتر دانشگاه ،سرهنگ پرویزیان مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی ،سرهنگ پاسدار ارسلان جو مسئول ستاد تخصصی بسیج اقشار و متخصصین سپاه فتح استان ، فاطمه وفاپور سرپرست بیمارستان،برگ ریزان مدیر بیمارستان، حجت الاسلام برسیا امام جماعت بیمارستان، جهان فر جانشین نظام پرستاری استان ،مدیران و‌ مسولین واحد‌های مختلف بیمارستان و جمع زیادی از پرستاران و کارکنان خدوم و زحمتکش حضور داشتند.

حجت الاسلام والمسلمین جابری سرپرست دفتر نهاد رهبری در دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با تبریک روز پرستار و قدردانی از تلاش پرستاران، گفت: شما پرستاران با اقدامات دلسوزانه و ارزشمند و تلاش های صادقانه خود سلامتی را به بیماران هدیه می دهید و در این راستا بدون شک، ایستادگی شما ماندگار خواهد بود.
در ادامه این جشن محمود شهامت معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی استان گفت: ما به دغدغه مندی و مطالبات شما پرستاران نا آشنا نیستیم، پیگیری ها از طریق مکاتبات متعدد برای رسیدگی به این مهم انجام شده و در جلسه هیئت رییسه دانشگاه تصمیماتی در دستور کار قرار گرفت
معاونت درمان دانشگاه در ادامه گفت خدمات قابل توجهی در این مدت در تمام بخش‌های مختلف انجام شده ولی متاسفانه هیچکدام این خدمات برای ذینفعان و آحاد مردم اطلاع رسانی نگردید ما انتظار داشتیم در این خصوص رسانه ها این همه خدمت و اقداماتی که انجام شده را تشریح کنند
وی ابراز داشت: در همین چند روز پیش دستگاه مدرن و پیشرفته. آنژیوگرافی بیمارستان امام سجاد علیه السلام با مبلغ قابل توجهی بصورت فوری و با پیگیری‌های لازم به استان و بیمارستان انتقال داده شد که بازم کوتاهی کردند و این موضوع را رسانه ای نشد
دکتر شهامت خاطر نشان کرد. در دولت سیزدهم، رویکرد توجه به بخش سلامت به صورت ویژه در دستور کار قرار دارد و اعتبارات خوبی در حوزه سلامت به دانشگاه علوم پزشکی استان اختصاص یافت. که همه این اعتبارات در راستای رضایت بیماران و خرید و ساخت بیمارستان های استان هزینه می شود.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت : تلاش ها و خدمات دلسوزانه و صادقانه پزشکان و پرستاران استان قابل ستایش و بسیار ارزشمند و قابل تقدیر است.

شهامت در پایان گفت : درود می فرستیم بر روان پاک شهدای عرصه سلامت از جمله شهید سلامت دکتر زارعی و همه کسانی که در عرصه های مختلف برای حفظ و ارتقای سطح سلامت مردم زحمت کشیدند و جان به جان آفرین تسلیم نمودند.

فاطمه وفاپور سرپرست بیمارستان شهید بهشتی هم در آیین و شروع این جشن ضمن تبریک روز پرستار و تقدیر از زحمات تمامی کارکنان عرصه پرستاری، موفقیت های حاصل شده در بیمارستان شهید بهشتی یاسوج را مدیون زحمات و تلاش های همکاران به ویژه کادر پرستاری دانست و از همدلی و همسویی مجموعه کارکنان در نیل به اهداف تعریف شده تقدیر و تشکر نمود.

در ادامه این مراسم رئیس دفتر رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان گفت گفت: جامعه پرستاری بازوی پرتوان حوزه سلامت است که برای ارتقای خدمات سلامت نقشی محوری را ایفا می‌کنند

دکتر پورصمد با بیان اینکه یکی از سخت ترین کارها حرفه پرستاری است گفت: شیفت های شبانه، بی خوابی، مسئولیت سنگین در قبال بیماران و دوری از خانواده از سختی های شغل پرستاری است که با وجود آنها، پرستاران به کارشان عشق ورزیده و در مسیر اهدافشان که نجات و مراقبت از بیماران است قدم بر می دارند.
در ادامه برنامه‌های شاد و متنوعی از جمله موسیقی ،طنز ،دکلمه اجرا و در پایان از پرستاران نمونه استانی و شهرستانی تجلیل بعمل آمد.

برگزاری جشن بزرگبرگزاری جشن بزرگبرگزاری جشن بزرگبرگزاری جشن بزرگبرگزاری جشن بزرگبرگزاری جشن بزرگبرگزاری جشن بزرگ

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار