در هفته بسیج بازدید از پایگاه شهیده سیمین ترسایی در بخش مهرگان سراوان با حضور جانشین سپاه شهرستان سراوان و مسئول بسیج جامعه زنان سراوان صورت گرفت.
کد خبر: ۹۵۵۸۷۲۱
|
۰۵ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از سراوان، خواهر پاسدار مریم دهقانی با تبریک هفته بسیج و پیروزی مردم غزه گفت: در راستای احیای پایگاه سرهنگ حیدری نیا جانشین سپاه شهرستانی سراوان و خواهر گلوی مسئول بسیج جامعه زنان سپاه شهرستان سراوان از پایگاه شهیده سیمین ترسایی روستای راهیناگ بازدید کردند.

وی افزود: در این بازدید که با استقبال و مهمان‌نوازی بسیار خوب مردم بسیجی روستای راهیناگ همراه بود سرهنگ حیدری نیا مطالبی در راستای ارتقا اهداف و برنامه‌های بسیج در روستاها و خداقوتی به بسیجیان این حوزه بیان کرد.

همچنین خواهر پاسدار نصرت گلوی مسئول بسیج جامعه زنان سپاه شهرستان سراوان با حضور در این روستاهای مرزی بیان داشت: وقتی مشاهده می‌کنیم خواهران ما در دورترین نقاط دورافتاده مرزی اینطور به نظام و انقلاب عشق می‌ورزند روحیه ما صدها و هزاران برابر بیشتر می‌شود.

خواهر گلوی گفت: هدف ما توانمند سازی بانوان در روستاها است تا بتوانیم بانوان را در زمینه اقتصاد توانمند کنیم و اقتصاد روستاها را از طریق بانوان ارتقاء دهیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار