حجت الاسلام محمدی گفت: حضرت زهرا سلام الله علیها مجاهد و مبارزه جهاد تبیین و الگوی کامل برای ما بسيجيان است.
کد خبر: ۹۵۵۸۱۷۷
|
۰۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال بختیاری؛ حجت الاسلام مجتبی محمدی، در خطبه‌های نماز جمعه اردل با ذکر و نام حضرت صدیقه طاهره سلام الله علیها و ایام فاطمیه این بانوی با عظمت را مجاهد عرصه تبیین دانست و افزود: این بانوی با عظمت آنجایی که دین خدا و ولی خدا نیاز به یاری داشت بمیدان آمد و ایشان الگوی همه مجاهدان راه خدا است.

امام جمعه اردل، با گرامیداشت هفته بسیج گفت: بسیج بیش از آنکه سازمان باشد یک گفتمان و یک فرهنگ است که امروز جلوه آنرا در مجاهدان حماس می شود مشاهده کرد.

وی ادامه داد: بسیجی با الگو گیری از حضرت صدیقه طاهره سلام الله علیها خود را آماده ورود در هر عرصه‌ای می‌داند که ولی خدا و دین خدا به آن نیاز دارد.گاهی در قامت یک نیروی نظامی، گاهی در قامت یک دانشمند علمی، گاهی در قامت یک فعال اقتصادی و گاهی هم سازندگی و محرومیت زدایی.

حجت الاسلام محمدی، با اشاره به شهادت فخر شهدا شهید محسن فخری‌زاده ایشان را مصداق بسیجی آگاه به زمان و همیشه در میدان برشمردند و افزود: شهید فخری زاده هرجایی نظام به او احتیاج داشت حاضر شد چه در لباس پاسداری، چه در لباس یک استاد فیزیک دانشگاه و چه در صنعت هسته‌ای، او خار چشم دشمنان بود.

وی، در پایان با اشاره به نیازهای امروز جامعه و شهرستان  گفت: باید هر پایگاه بسیج ما امروز در این نبرد جهانی باید کارگاه اقتصادی باشد و بسیجیان ما مجاهد آن عرصه باشند.

ارسال نظرات