مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد (ع)
صهیونیست‌ها رذل‌ترین موجودات عالم هستند / خداوند هر ندایی از هر حلقومی اعم از شیعه و سنی که شعار وحدت سر دهد را توفیق روز افزون عطا نماید
کد خبر: ۹۵۵۷۹۰۶
|
۰۳ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۴

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد (ع) در رزمایش اقتدار بسیجیان بستک:

 

صهیونیست‌ها رذل‌ترین موجودات عالم هستند / خداوند هر ندایی از هر حلقومی اعم از شیعه و سنی که شعار وحدت سر دهد را توفیق روز افزون عطا نماید

 

به گزارش خبرگزاری بسیج هرمزگان از بستک، اجتماع بزرگ بسیجیان شهرستان بستک با حضور مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد (ع) ،امام جمعه شهرستان بستک ،فرماندار شهرستان بستک بستک ،فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بستک ،مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه بستک ،مسئولین ادارت ،مردم و بسیجیان این شهرستان در سالن ۹دی بستک برگزار گردید.

 

 

  حجت الاسلام والمسلمین موسی پولادی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان در اجتماع بزرگ و نمایش اقتدار بسیجیان شهرستان بستک به جنگ بین حق و باطل در فلسطین اشاره کرد و گفت: صهیونیست‌ها رذل‌ترین موجودات عالم هستند.

 

وی افزود: برخی افراد در کشور ما و در جهان اسلام، عنوان می کنند که نباید صهیونیست ها را تحریک کرد، اینها یا نادانند یا خائن.

 

حجت الاسلام والمسلمین پولادی اظهار داشت: امروز عمده مسیحیت در بخشی از آمریکا و اروپا، مسیحی صهیونیستی هستند.دستور دین منحرف اسراییلی ها بلای جان مردم فلسطین شده اما طوفانی که فلسطینی ها به پا کردند به آنها فهماند که فلسطین قدرتمند و قوی تر از قبل است.

 

وی خاطرنشان کرد: انقلاب ما انقلاب آزادیخواهان است و در پرچم ما آرم الله می درخشد.امام ما و مردم ما در مقابل این رژیم منحوس ایستاده اند.

 

پولادی بیان داشت : ما در میدان یک رهبر ابرقدرت داریم.از جنگ استقبال نمی کنیم زیرا جنگ خانمان سوز است اما اگر کوچکترین دست درازی به سمت ما انجام شود قطعا دشمن روی خوش نخواهد دید.

 

حجت الاسلام والمسلمین پولادی در پایان سخنان خود، تصریح کرد: خداوند ،هر ندایی و حلقومی اعم از شیعی و سنی که در جهت وحدت فریاد می زند را توفیق عطا نماید و خداوند هر حلقومی چه شیعه و یا سنی، ندای اختلاف سر دهد را خفه کند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار