فرمانده دوران دفاع مقدس

بسیج نماد غیرت، تعهد، ولایتمداری و مردم یاری

سردار فلاح بسیج را نماد غیرت، تعهد، ولایتمداری و مردم یاری دانست و گفت؛ بسیج شجره طیبه است که در صحنه صحنه این نظام نقش دارد.
کد خبر: ۹۵۵۷۶۰۷
|
۰۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۳

بسیج نماد غیرت، تعهد، ولایتمداری و مردم یاری

به گزارش خبرگزاری بسیج از رضوانشهر، سردار حمزه فلاح؛ فرمانده گیلانی دفاع مقدس، امروز در مراسم اقتدار بسیج ضمن گرامیداشت هفته‌ی مبارک بسیج و یاد و خاطره امام راحل(ره) و شهدای گرانقدر با اشاره به جایگاه بسیج اظهارکرد: بسیج این لشکر مخلص خدا ۵ آذر ۱۳۵۸ با فرمان تاریخی بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) برای دفاع از انقلاب اسلامی و مقابله با استکبار جهانی و مشارکت گسترده در عرصه های مختلف انقلاب اسلامی تشکیل شد.

 

 وی با اشاره به نقش بسیج در عرصه های سیاسی، اقتصادی و فرهنگی به ویژه در جبهه جنگ نرم افزود: با وجود اینکه اوج تبلور بسیج در دوران دفاع مقدس و با جان فشانی بسیجیان همراه بود، اما این نیروی مردمی امروز نیز همچنان در عرصه های گوناگون در قالب بازدارندگی حملات دشمن و مقابله با جنگ نرم در جامعه نقش آفرینی می کند.

 

 سردار فلاح بسیج را نماد غیرت،تعهد، ولایتمداری و مردم یاری دانست و گفت؛ بسیج شجره طیبه است که در صحنه صحنه این نظام نقش دارد.

 

 وی در ادامه بسیجیان را اولین مدافعان نظام اسلامی دانست که بدون هیچ چشم‌داشتی پا در عرصه عمل می‌گذارند و با ایثار جان خود مانع از دست‌درازی دشمنان به نظام و انقلاب می‌شوند.

 

فرمانده دوران دفاع مقدس با بیان اینکه شهدا گنجینه معنوی و ماندگار انقلاب اسلامی هستند، گفت: عزت، اقتدار، امنیت و آرامش جامعه را مدیون شهدا هستیم.

 

 وی با تاکید بر ضرورت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین نسل جوان، ارتباط گیری نسل جوان با فرهنگ شهدا را ضروری دانست و افزود؛ آشنایی و مانوس شدن جوانان با فرهنگ ایثار و شهادت، آنها را از حملات رسانه‌ای دشمن حفظ می کند.

 

 سردار حمزه فلاح در ادامه گفت: باید خلاءهای محتوایی در فضای مجازی با تولید آثار فرهنگی، قرآنی و مذهبی پوشش داده شود. غفلت محتواسازی در فضای مجازی را آسیب بزرگی استط و نبود محتوای فاخر و ارزشمند سبب شده تا آثار مسموم و بی پایه در فضای مجازی پررنگ‌تر باشد.

 

 این فرمانده دوران دفاع مقدس با بیان اینکه جوانان امروز تشنه معرفت شهدایی هستند، گفت: متاسفانه کار زیربنایی و اصولی در نهادینه کردن فرهنگ و سبک زندگی شهدا که اسطوره های واقعی ما هستند صورت نگرفته است. بستر فضای مجازی که زیستگاه نسل امروز شده باید مملو از محتواهای فرهنگی و اعتقادی باشد.

 

 سردار فلاح از یادگاران هشت سال جنگ تحمیلی در پایان گفت: هرچند فشارهای داخلی و خارجی بر ملت ایران و انقلاب اسلامی وارد می‌شود اما ملت ایران با داشتن روحیه و تفکر بسیجی نمی‌گذارند که این فشارها آسیب‌پذیر باشد و آنها را به فرصت تبدیل می‌کنند و ان شاءالله این انقلاب را به دست صاحب اصلی آن می رساند.

 

بسیج نماد غیرت، تعهد، ولایتمداری و مردم یاری

بسیج نماد غیرت، تعهد، ولایتمداری و مردم یاری

بسیج نماد غیرت، تعهد، ولایتمداری و مردم یاری

بسیج نماد غیرت، تعهد، ولایتمداری و مردم یاری

ارسال نظرات
آخرین اخبار