خبرهای داغ:
فرمانده پایگاه بسیج ایثار شهرستان نطنز:

پایگاه بسیج روستایی ایثار اشتغالزایی در این شهر را آسان کرده است/کاهش آسیب‌های اجتماعی

پایگاه بسیج ایثار روستای اریسمان یکی از پایگاه‌های موفق در این شهر بوده که علاوه بر انجام کارهای فرهنگی، در راه‌اندازی کسب و کار، آموزش و اشتغالزایی برای اعضای این پایگاه فعالیت داشته و بسیار موفق عمل کرده است و در کاهش آسیب‌های اجتماعی تاثیر گذار بوده است.
کد خبر: ۹۵۵۶۹۷۶
|
۰۳ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۴

سمیه شوکتی ، فرمانده پایگاه بسیج نمونه شهرستان نطنز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از نطنز ؛ اظهار داشت: این پایگاه با 1000 نفر جمعیت هدف که 450 نفر آن‌ها فعال هستند فعالیت خود را در حوزه‌های اشتغالزایی، فرهنگی و تربیتی آغاز کرده است و امروز بیشتر جوانان و نوجوانان با این پایگاه آشنایی کامل دارند و در برنامه‌های این پایگاه شرکت می‌کنند.

فرمانده پایگاه بسیج ایثار روستای اریسمان  به فعالیت‌های خود در حوزه فرهنگی اشاره کرد و گفت: در این حوزه نیز پایگاه ما فعال بوده و برگزاری حلقه‌های صالحین برگزاری کلاس‌های بصیرت شناسی سیاسی، و همچنین گروه سرود داریم که در مسابقات مختلف شهرستان و استان شرکت نموده است.

وی تصریح کرد: تمام تلاش ما این است که پایگاه خود را تبدیل به پایگاه علمی کنیم که خوشبختانه مجوز پایگاه علمی را دریافت کرده‌ایم و به دنبال جذب نخبگان روستا هستیم تا به صورت هدفمند بتوانیم آن‌ها را در راهی که انجام می‌دهند مورد حمایت قرار دهیم و همچنین می‌توانیم در نمایشگاه مختص این مورد نیز شرکت داشته باشیم.

خواهر شوکتی  به فعالیت گروه جهادی پایگاه اشاره کرد و گفت: این گروه متشکل از  خواهران روستا  بوده و فعالیت گروه جهادی در جهت محرومیت زدایی بوده و این گروه جهادی توانسته حیتی در روستا‌های محروم همجوار هم برای افراد کم بضاعت کمک شایانی کنند.

وی عنوان کرد: همچنین بسیجیان ما با برپایی کارگاه قالی بافی کمک های خوبی را در جهت ایجاد اشتغال پایدار و اقتصاد خانواده نموده است را انجام می‌دهند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار