خبرهای داغ:
به مناسبت هفته بسیج

مصاحبه اختصاصی با فرمانده پایگاه نمونه و نخبه بسیجی شهرستان نطنز

همزمان با فرارسیدن هفته بسیج، هفته بزرگداشت ارزش‌های اسلامی و انقلابی، جناب آقای علی حیدری فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام مهدی عج شهر نطنز در مصاحبه‌ای اختصاصی به سوالات پاسخ داد.
کد خبر: ۹۵۵۶۹۷۳
|
۰۳ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۷

لطفا در مورد رده فعالیت خود برای خوانندگان توضیحاتی ارائه بفرمایید:

پایگاه مقاومت بسیج امام مهدی عج  پایگاه شهری می‌باشد  که در موضوعات مختلف اجتماعی ، فرهنگی
،نظامی ، سیاسی ، اعتقادی و ... مشغول فعالیت می باشد.

هدف و برنامه بسیج در شرایط کنونی جامعه چیست؟

هدف و برنامه‌های بسیج ایجاد امیدبخشی در بین آحاد مردم است، لذا سعی کرده در همه‌ی عرصه‌ها خدمتگزار مخلص ملت شریف ایران باشد.
همچنین اجرای منویات رهبر عزیزمان به ویژه تحقق گام دوم انقلاب، اجرای سند ده ساله‌ی اعتلای بسیج که یکی از موارد مهم آن مردمی کردن بسیج و جهاد تبیین می‌باشد.

برنامه‌های ویژه و خاص پایگاه در هفته بسیج چیست؟

نشست آموزشی جنگ رسانه‌ای و عکاسی عملیاتی با محوریت طوفان الاقصی، مراسم ایست و پذیرایی از مردم ولایت مدار شهرستان توسط بسیجیان این حوزه، توزیع بسته‌های معیشتی به نیازمندان و برخورداران شهر، حضور گروه جهادی پایگاه در همایش شکوه و اقتدار بسیج  و به نمایش گذاشتن خدمات خود در عرصه‌های مختلف، از برنامه‌های شاخص این پایگاه در هفته بسیج می‌باشد.

چه اقداماتی در راستای جهاد تبیین انجام داده اید؟

فعال نمودن حلقه‌های صالحین نوجوانان و جوانان و استفاده از ظرفیت روحانیون و جوانان با سواد در این حلقه‌ها برای برطرف کردن شبهات بین آنان، فعال کردن نشست‌های بصیرتی، روشنگری، مذهبی در سطح پایگاه و روستا و استفاده از افراد متخصص، برگزاری کلاس‌های سواد رسانه در بین جوانان محله، انجام دادن برنامه‌های اردویی و معرفتی در راستای جهاد تبیین در بین بسیجیان این پایگاه انجام گرفته است.

اهمیت حضور بسیجیان در فعالیت‌های اجتماعی و عمرانی به چه میزان تأثیرگذار بوده است؟
از آنجا که دشمن این انقلاب از پیشرفت این کشور بسیار آزرده خاطر می‌باشد و دائما به طرق مختلف برای به عقب ماندن آن تلاش میکند؛ لذا حضور بسیجیان در عرصه‌ی اجتماعی و عمرانی بسیار مهم می‌باشد؛ چرا که وقتی مردم بسیجیان را بین خود احساس کنند باعث امید بخشی بین آنان خواهد بود و همچنین با روحیه‌ی جهادی که بسیجیان دارند بسیاری از کار‌های سخت عمرانی به راحتی صورت می‌پذیرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار