فرمانده سپاه امام رضا (ع):

بسیج در بحران‌ها حضور موثری داشته است

فرمانده سپاه امام رضا (ع) شهرستان دشتی گفت: بسیج در بحران‌ها حضور موثری داشته است.
کد خبر: ۹۵۵۶۸۷۳
|
۰۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۲

بسیج اولین نهادی بوده است که در دوران دفاع مقدس و سختی ها حضور خوب و موثری داشته است

به گزارش خبرگزاری بسیج از دشتی، بمناسبت فرارسیدن هفته بسیج مزار مطهر شهدای بسیجی و همچنین شهدای گمنام شهرستان دشتی با حضور سرهنگ زارعی تبار فرمانده سپاه امام رضا (ع)شهرستان دشتی ،امام جمعه ،معاونین فرماندار،فرمانده فراجا و دیگر مسئولین شهرستان غباروبی و عطر افشانی گردید.

سرهنگ زارعی فرمانده سپاه امام رضا (ع) در این مراسم در ابتدای صحبت های خود به کلامی از بیانات گهربار مقام معظم رهبری در خصوص بسیج اشاره ای داشتند و فرمودند: عمده تمرین و اصلی ترین منطق تشکیل بسیج تبدیل تهدید به فرصت بود.

ایشان در ادامه گفت :در دوران دفاع مقدس بسیج همیشه در کنار مردم بود و پا به پای آنها حرکت می کرد و در کنار همه سختی‌ها بسیج اولین نهادی بوده است که حضور خوب و موثری داشته است و این آرامش و امنیت نظام و انقلاب در کنار نیروهای مسلح مدیون بسیج و بسیجی هستیم .

زارعی تبار اظهار داشت: نظام های سیاسی کاری دارند می‌کنند که نظامشان را مردمی جلوه بدهند حتی کشورهای دیکتاتوری هم می‌خواهند چنین نظامی داشته باشند اما هیچ کدام با همه ادعایی که دارند نمی‌توانند امنیت را مردمی بکنند اما نظام جمهوری اسلامی ایران با تشکیل بسیج و نیروی مقاومت مردمی، امنیت را مردمی کرد در این جا می‌توان گفت بسیج ستون مستحکم نظام است.

در ادامه حجت‌الاسلام زاهد دوست امام جمعه شهرستان بیاناتی در خصوص بسیج ارائه داشتند و فرمودند: تکلیف ما و حرکت ما به عنوان یک بسیجی معنای دیگری دارد امروز حضور شما در عرصه خدمت به معنای بسیجی است امروز هر کسی به عنوان یک مدیر در جامعه اسلامی خدمت بیشتری به مردم ارائه کند و مردم را از نظام و انقلاب راضی نگه دارد در واقع با تفکر بسیج خدمت کرده است.

 

 
ارسال نظرات
آخرین اخبار