کد خبر: ۹۵۵۶۶۸۰
|
۰۱ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بافق، همزمان با فرارسیدن هفته بسیج، هفته بزرگداشت ارزش‌های اسلامی و انقلابی، جناب آقای مهدی قاسمی فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید قدوسی (ره) در مصاحبه‌ای اختصاصی به سوالات پاسخ داد.

لطفا در مورد رده فعالیت خود برای خوانندگان توضیحاتی ارائه بفرمایید:

حوزه شهید قدوسی (ره) روستایی می‌باشد و دارای ۱۵ پایگاه برادر که نزدیک‌ترین آن روستای مبارکه در ۵ کیلو متری بافق با بیش از ۴هزار جمعیت و دورترین پایگاه پایگاه ثارالله زارکوئیه در فاصله ۶۰ کیلومتری بافق قرار دارد.

هدف و برنامه بسیج در شرایط کنونی جامعه چیست؟

هدف و برنامه‌های بسیج ایجاد امیدبخشی در بین آحاد مردم است، لذا سعی کرده در همه‌ی عرصه‌ها خدمتگزار مخلص ملت شریف ایران باشد.
همچنین اجرای منویات رهبر عزیزمان به ویژه تحقق گام دوم انقلاب، اجرای سند ده ساله‌ی اعتلای بسیج که یکی از موارد مهم آن مردمی کردن بسیج و جهاد تبیین می‌باشد.

برنامه‌های ویژه و خاص حوزه شهید قدوسی (ره) در هفته بسیج چیست؟

نشست آموزشی جنگ رسانه‌ای و عکاسی عملیاتی با محوریت طوفان الاقصی، مراسم ایست و پذیرایی از مردم ولایت مدار شهرستان توسط بسیجیان این حوزه، برگزاری رژه موتوری، تشویق بسیجیان برتر در این حوزه، توزیع بسته‌های معیشتی به نیازمندان و برخورداران روستا، حضور گروه جهادی پایگاه موسی بن جعفر روستای شیطور در نمایشگاه اسوه استان یزد و به نمایش گذاشتن خدمات خود در عرصه‌های مختلف، یادواره (آبروی محله) به همت پایگاه شهید توکلی بساب از برنامه‌های شاخص این حوزه در هفته بسیج می‌باشد.

چه اقداماتی در راستای جهاد تبیین انجام داده اید؟
فعال نمودن حلقه‌های صالحین نوجوانان و جوانان و استفاده از ظرفیت روحانیون و جوانان با سواد در این حلقه‌ها برای برطرف کردن شبهات بین آنان، فعال کردن نشست‌های بصیرتی، روشنگری، مذهبی در سطح پایگاه و روستا و استفاده از افراد متخصص، برگزاری کلاس‌های سواد رسانه در بین جوانان روستا، انجام دادن برنامه‌های اردویی و معرفتی در راستای جهاد تبیین در بین بسیجیان این حوزه انجام گرفته است.

اهمیت حضور بسیجیان در فعالیت‌های اجتماعی و عمرانی به چه میزان تأثیرگذار بوده است؟
از آنجا که دشمن این انقلاب از پیشرفت این کشور بسیار آزرده خاطر می‌باشد و دائما به طرق مختلف برای به عقب ماندن آن تلاش میکند؛ لذا حضور بسیجیان در عرصه‌ی اجتماعی و عمرانی بسیار مهم می‌باشد؛ چرا که وقتی مردم بسیجیان را بین خود احساس کنند باعث امید بخشی بین آنان خواهد بود و همچنین با روحیه‌ی جهادی که بسیجیان دارند بسیاری از کار‌های سخت عمرانی به راحتی صورت می‌پذیرد.

آیا داوطلب اعزام به غزه هستید؟. ما عاشق مبارزه با اسرائیل هستیم، الحمدلله بسیجیان جان بر کف انقلاب اسلامی همیشه ثابت کردن که در صحنه حضور دارند.

شعار شما علیه جنایات اسرائیل غاصب در فلسطین با عنوان "من یکی بسیجی ام" را اعلام بفرمایید.
من یک بسیجی ام حامی کودکان مظلوم فلسطین

ارسال نظرات
آخرین اخبار