فرمانده سپاه کلیبر:

زبان در قدردانی از حرکت های بسیج قاصر است

تبریز- فرمانده سپاه کلیبر گفت: حضور بسیج در صحنه ها و بزنگاه ها و بحران ها اقتدار می آورد و روند سریع آرمان انقلاب را بیمه می کند زبان ها و کلمات در قدردانی از حرکت بسیج قاصر و جزای آن با نصرت الهی سازگار است.
کد خبر: ۹۵۵۶۱۸۰
|
۰۱ آذر ۱۴۰۲ - ۰۱:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، شجاعی در جمع بسیجیان حوزه خاتم الانبیا آبش احمد با تبریک هفته بسیج افزود: قدرت بسیج برای جهانیان ثابت شده است چون بسیج توازن را در دنیا بر هم زده است همانا در دوران دفاع مقدس و دیگر بحران ها بسیج پیروز بیرون آمده و حال الگویی برای کشورهای دیگر شده است.

وی ادامه داد: عملکرد شما بسیجیان قدرت برای نظام اسلامی آفریده است الان کشورهای همسایه از شما بسیجیان الگو گیری می کنند و به تشکیل بسیج در کشورشان اقدام کرده اند حشد الشعبی، انصاراله، فاطمیون،حسینیون، حماس نمونه هایی از بسیج در کشورهای همسایه است.
شجاعی اضافه کرد: دشمن از تسری یافتن بسیج واهمه دارد و می خواهد نقش بسیج را در جامعه کمرنگ نشان دهد و تفکر بسیجی را مذموم جلوه دهد در حالی که بسیج روز به روز در حال فزونی است.
 
وی افزود: ما بسیجیان در قبال خون شهدا مسئولیم نباید بگذاریم جای آرمان های انقلاب با ناهنجار تغییر پیدا کند نباید جای شهید و جلاد عوض بشود این ها را باید در فضای حقیقی و فضای مجازی تبیین کرد.
ارسال نظرات