خبرهای داغ:
فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) خبر داد:

معرفی خدمات بسیجیان استان اصفهان در جشنواره «بسیج به توان مردم»

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان گفت: سعی شده در جشنواره «بسیج به توان مردم» آن بخش از خدمات و فعالیت‌های بسیج که برای مردم بیان نشده، به سمع و نظر مردم رسانده شود.
کد خبر: ۹۵۵۵۷۹۵
|
۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان؛ سردار مجتبی فدا صبح امروز در حاشیه افتتاح نمایشگاه «بسیج به توان مردم» که در حسینیه شهدای بسیج اصفهان برپا شده، در جمع خبرنگاران ضمن تبریک هفته بسیج و با اشاره به اینکه بسیج پاره تن مردم است، اظهار کرد: روز اول هفته بسیج روز گذشته بود که با عنوان «بسیج، جهادی، سازندگی، خدمتگزار و خدمت‌رسان» معرفی شد.

فرمانده سپاه حضرت صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان با بیان اینکه امروز دومین روز هفته مبارک بسیج است که نمایشگاه بسیج به توان مردم افتتاح شد، افزود: اساس کار بسیج، مشارکت، حضور و نقش‌آفرینی مردم در عرصه‌های مختلف مانند خدمت‌رسانی، اقتصاد مقاومتی، مباحث فرهنگی و اجتماعی، توسعه علمی، پژوهشی، تربیتی و جذب است.

وی با اشاره به اینکه در این نمایشگاه، بخش کوچکی از خدمات بسیج که با مشارکت اقشار مختلف مردم انجام شده، به نمایش گذاشته شده است، عنوان کرد: در این نمایشگاه ۳۱ غرفه دایر شده و بیشتر غرفه‌ها تخصصی هستند.

سردار فدا ادامه داد: در این نمایشگاه پایگاه‌های نمونه سراسر استان در بخش خواهران و برادران و پایگاه‌های اقشار دستاوردها، عملکرد و فعالیت‌های خودشان را به عرصه دید، نگاه و منظر مردم گذاشته‌اند.

فرمانده سپاه حضرت صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان تصریح کرد: امیدواریم که بتوانیم آن بخش از خدمات و فعالیت‌های بسیج که برای مردم بیان نشده، در این نمایشگاه و با حضور کارشناسان و ارائه مطالب و جزواتی که وجود دارد، به سمع و نظر مردم شریف استان اصفهان رسانده شود.

وی در ادامه با بیان اینکه شعار محوری این هفته، «بسیج، امید ملت ایران» انتخاب شده، تاکید کرد: بسیج خود را در عرصه‌های مختلف، در شرایط سخت مانند سیل، زلزله و کرونا و همچنین در عرصه‌های خدمت‌رسانی و اقتصاد مقاومتی خادم ملت می‌داند.

 

صاحب اصلی بسیج، مردم هستند

سردار فدا گفت: این مردم هستند که بسیج را نقش‌آفرین کرده‌اند و این مردم هستند که بسیج را با انعطافی که دارد در عرصه‌های مختلف وارد صحنه کردند؛ در واقع صاحب اصلی بسیج خود مردم هستند.

فرمانده سپاه حضرت صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان خاطرنشان کرد: جا دارد اینجا از حضور، مشارکت و نقش‌آفرینی مردم و خدمت بی‌صبرانه و تلاش شبانه‌روزی آنها تقدیر و تشکر کنیم و خداقوت بگوییم.

وی در پایان اذعان کرد: این نوید را می‌دهیم که ما به دنبال راه‌اندازی بسیج جهان اسلام هستیم؛ ما دنبال این هستیم که شرایطی را رقم بزنیم که تمدن نوین اسلامی را در سراسر جهان رقم بزنیم و در واقع ما دنبال فتح قله هستیم و فتح قله با حضور و مشارکت مردم عملی خواهد شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار