به مناسبت هفته بسیج، جشنواره بزرگ ورزش های بومی و محلی در خاش برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۵۵۷۶۸
|
۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۶

به گزارش خبرنگار بسیج از خاش در گرامی داشت هفته بسیج جشنواره بزرگ ورزش های بومی و محلی در شهر اسماعیل آباد خاش در رشته های کپگ، کشتی کج، طناب کشی، هفت سنگ، برگزار و به نفرات برتر جوایزی از طرف ورزش و جوانان، سپاه اهداء شد.

 یک دوره مسابقه دوچرخه سواری نیز بمناسبت هفته بسیج با شرکت ۲۰ دوچرخه سوار در شهر اسماعیل آباد برگزار و به نفرات برتر جوایزی از طرف سپاه، ورزش و جوانان، شهردار و اعضای شورای اسماعیل آباد اهداء شد.

در مراسم اهداء جوایز سردار مالدار، فرمانده سپاه شهرستان، میربلوچزهی، سرپرست ورزش و جوانان، سرگرد بهادرزهی، مسئول تربیت بدنی سپاه شهرستان، شهردار و اعضای شورای اسماعیل آباد و مردم شریف و ورزش دوست هم حضور داشتند.

سرتیپ دوم پاسدار احمد مالدار، فرمانده سپاه شهرستان خاش گفت: ورزش برای حفظ سلامتی و تندرستی اقشار مختلف جامعه دارای اهمیت بوده و در مناطق روستایی و عشایری نیز دارای جذابیت های خاصی است، زیرا مردم روستایی به دلیل شرایط ویژه کار و زندگی فرصت ورزش کردن ندارند، بنابراین توجه به نیازهای ورزشی آنان باید در اولویت قرار گیرد.


وی اظهارداشت: بسیج ورزشکاران و مسئولان اداره ورزش و جوانان شهرستان خاش در مناسبت‌های مختلف همراه مسوولان شهرستان بوده و مسابقات متنوعی را برگزار می کنند که جای تقدیر دارد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار