فرمانده سپاه شهرستان خاش در این دیدار گفت: تکریم و تعظیم شعائر انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بر همگان واجب است.
کد خبر: ۹۵۵۵۷۵۸
|
۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از خاش، امروز هم‌زمان با هفته بسیج، فرمانده سپاه شهرستان به‌اتفاق مدیر بنیاد شهید، معاون هماهنگ‌کننده سپاه، فرمانده بسیج ادارات شهرستان و جمعی از مسئولین با خانواده‌های میابادی و کرد از جانبازان سرافراز دوران جنگ دیدار و گفتگو کردند.

فرمانده سپاه شهرستان خاش ضمن تبریک هفته بسیج و قدردانی از جان‌فشانی‌های بسیجیان به‌ویژه در هشت سال جنگ تحمیلی، گفت: پیروزی انقلاب اسلامی در دوران دفاع مقدس مرهون صبر، ایثار و فداکاری‌های خانواده معظم
شهیدان، جانبازان و ایثارگران است.

سردار مالدار عنوان داشت: از ابتدای انقلاب تاکنون نظام جمهوری اسلامی ثمره جان‌فشانی‌های ایثارگران و به‌ویژه خانواده‌های آن‌هاست چرا که در زمان نیاز فرزندان خود را در راه اسلام و انقلاب تقدیم کرده و این اجری بی‌پایان در نزد خدای متعال خواهد داشت.

مالدار اظهار داشت: تکریم و تعظیم شعائر انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بر همگان واجب است.

وی ادامه داد: ایثارگران الگوهای مناسبی برای جوانان و نوجوانان ما هستند که لازمه این امر الگوسازی، تبیین و تشریح هشت سال جنگ تحمیلی و دستاوردهای انقلاب برای آنان است.

فرمانده سپاه شهرستان خاش تجلیل و تکریم خانواده معظم شهدا و ایثارگران را از جانب مسئولین لازم دانست و گفت: مسئولان باید سنت دیدوبازدید از منازل خانواده‌های شهدا و ایثارگران را سرلوحه فعالیت‌های خود قرار دهند.

لازم به ذکر است: در پایان این بازدیدها ضمن تقدیر از شجاعت‌های خالصانه شهدا و ایثارگران، بر تلاش برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و رفع مشکلات این اقشار تأکید کردند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار