مسئول دفتر حوزه نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه دیلم:

بسیج مایه خیرات و برکات انقلاب اسلامی است

حجت الاسلام اسدی مسئول دفتر حوزه نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه دیلم در پیامی که به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج صادر کرد بسیج را مایه خیرات و برکات انقلاب اسلامی عنوان کرد.
کد خبر: ۹۵۵۵۷۴۱
|
۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۰

بسیج مایه خیرات و برکات انقلاب اسلامی است

به گزارش خبرنگار بسیج از دیلم متن پیام مسئول دفتر حوزه نمایندگی ولی فقیه سپاه شهرستان دیلم که به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج صادر کرد به این شرح است:

 بسیج مایه فخر و مباهات و جزء خیرات و برکات انقلاب اسلامی از بدو تاسیس آن توسط رهبر حکیم انقلاب حضرت امام خمینی (ره) است که باعث  خدمات بی شماری در دوران مختلف بوده و توانسته منشا اثر بی شماری در جامعه باشد.

بسیج در سالیان دفاع و مقاومت وظیفه تامین نیاز‌های جبهه‌ها را بر عهده داشت و امروز در سنگر‌های گوناگون خدمت در حال فعالیت است و این شجره طیبه در چند سال اخیر در حقیقت به قدرت بزرگ علمی، فرهنگی و تبلیغی تبدیل شده است.

بسیجی با روحیه ایثار و از خودگذشتگی برای نظام و انقلاب آبرو گذاشته و به همین دلیل است که طی ۴۴ سال که از عمر انقلاب اسلامی می‌گذرد همچنان ماندگار و جزء افتخارات انقلاب اسلامی است.

رهبر معظم انقلاب خود یک بسیجی مخلص، رزمنده دلاور و شهید زنده است که همیشه سخنان سراسر حکمت ایشان چراغ راه بسیج بوده است و انصافا بسیج هم به معنای واقعی کلمه با جان و دل در این مسیر حرکت کرده است.

 بسیجی یعنی نیروی ولایت، نیروی اسلام در میدان دفاع از ارزش‌ها که می‌خواهد میدان‌داری کند اما باید دارای شاخصه‌هایی باشد، وقتی امام (ره) فرمود «بسیج مدرسه عشق است» ما باید در این مدرسه کسب معرفت کنیم و به خصوصیات آن نائل شویم .

با توجه به شاخصه‌های گرانبهای بسیج، مسئولین ما باید با روحیه، گذشت، فداکاری، خستگی‌ناپذیری، دلسوزی و بصورت خالصانه و با صداقت در رفتار و کردار که شاخصه یک بسیجی است را در خود داشته باشند و آن را حفظ کنند.

بسیجی با این روحیه است که برای نظام و انقلاب آبرو گذاشته و به همین دلیل است که طی ۴۴ سال که از عمر پر خیر و برکت انقلاب اسلامی می‌گذرد همچنان ماندگار و جزء افتخارات انقلاب اسلامی است.

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار