فرمانده ناحیه مقاومت بسیج عشایر کهگیلویه و بویراحمد گفت: در هفته بسیج حدود ۵۰ برنامه اصلی و ۲۰۰ ریز برنامه برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۵۵۵۵۴۹
|
۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از یاسوج، سرهنگ حسن رضایی در نشست خبری با خبرنگاران با بیان اینکه هفته بسیج از ۲۹ آبان تا ۵ آذر و با شعار محوری بسیج؛ امید ملت ایران نامگذاری شده است، افزود: در نخستین روز از هفته بسیج توزیع بسته های معیشتی و راه اندازی کارگاه های اشتغالزایی و خیاطی را خواهیم داشت.

سرهنگ رضایی به برنامه های روز نخست هفته بسیج اشاره و با بیان اینکه عشایر استان حدود یک میلیون راس دام سبک و سنگین دارد افزود: این هفته پنج تیم پزشکی و دامپزشکی با هدف خدمت رسانی به مناطق عشایری اعزام می‌شوند.

وی افزود: تجلیل از خانواده های شهدای عشایری، دعوت از رزمندگان پیشکسوت در حوزه دفاع مقدس جهت روایتگری در این مناطق و برگزاری نشست جهاد تبیین و امید آفرینی با حضور کارشناسان استانی و کشوری انجام می شود.

رضایی ابراز داشت:یکم آذر همزمان با سومین روز از هفته بسیج برگزاری مسابقات فرهنگی، هنری و ورزشی برای بسیجیان، مسابقات نقاشی در حوزه ها و پایگاه های مقاومت و نشست های روشنگری اجرا می شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج عشایر کهگیلویه و بویراحمد گفت: گفت و گوی یادگاران دوران دفاع مقدس با شبکه استانی دنا ، تبیین بیانیه گام دوم انقلاب، توزیع و‌ نصب پوستر شهید سلیمانی در مدارس عشایری از جمله برنامه های چهارمین روز هفته بسیج در استان است.

در پنجمین روز از هفته بسیج نیز حضور همه بسیجیان در نماز جمعه این هفته سراسر استان را خواهیم داشت ضمن اینکه گروه های فضای مجازی برای ترویج فرهنگ عشایر و اهداف انقلاب اسلامی شروع به کار خواهند کرد.

اجرای ۵۰ برنامه در هفته بسیج توسط بسیج عشایر استان/ از برگزاری میز خدمت جهادی تا تجمع بزرگ بسیجیان در یاسوج

وی با اشاره به یادواره شهدای عشایر گفت: عشایر استان ۷۰۰ شهید تقدیم انقلاب و اسلام کرده است و در این هفته یادواره ۵۹ شهید عشایر منطقه دشتروم برگزار می‌شود.

سرهنگ رضایی، از برگزاری میز خدمت جهادی در مناطق عشایری با حضور دستگاه های اجرایی استان خبر داد و گفت: اعزام گروه‌های جهادی به مناطق کمتر برخوردار از دیگر برنامه های بسیج عشایر در هفته بسیج است.

رضایی ابراز داشت: برپایی نمایشگاه عکس در مناطق عشایری و شهر یاسوج از برنامه های روز ششم هفته بسیج است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج عشایر استان گفت: تجلیل از نخبگان عشایری و تجمع بسیجیان در شهر یاسوج با لباس بومی محلی، اردوی تربیتی کارکنان و برگزاری مسابقات فرهنگی هنری از مهمترین برنامه‌های بسیج عشایر در پایان هفته بسیج است.



ارسال نظرات
آخرین اخبار