فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زابل گفت: تفکر بسیج و شاخصه اصلی آن دشمن‌شناسی است و چهره ضد ارزش‌های انقلابی و اسلامي نمی‌تواند در کنار بسیج قد علم کند.
کد خبر: ۹۵۵۵۵۲۹
|
۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از زابل، سرهنگ پاسدار موسی سنچولی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج زابل نقش معلمان در تربیت نسلی شهادت‌طلب و انقلابی بسیار حائز اهمیت است که این نسل جوان زمینه‌ساز اقتدار کشور ما خواهد شد جوانان فرهیخته و دانشمندان آینده در عرصه‌های علمی از همین مدارس به سطح عالی دانشگاه قدم می‌گذارند.

وی با بیان اینکه شهدا و حضور مردم دلیل اصلی ناکامی دشمنان و تداوم راه انقلاب اسلامي است و تشکیل بسیج مستضعفین به‌عنوان پشتوانه نظام و انقلاب یکی از دستاوردهای بسیار مهم امام راحل است که با تشکیل بسیج مردمی ما توانستیم در عرصه جهاد و شهادت، عرصه سازندگی، علمی موفقیت‌های عظیمی را به دست بیاوریم و بسیج به‌عنوان یک الگو به دیگر کشور صادر نماییم که صدور انقلاب همین درخشش بسیج مردمی در کشورهای عراق و سوریه و جبهه مقاومت است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زابل تأکید کرد: نوای دلنشین بسیج در عرصه دفاع مقدس باعث دلگرمی دوستان شد چرا که در دفاع مقدس نیروی توانمند بسیج توانست به کمک نیروهای مسلح، ارتش و سپاه تازه شکل‌گرفته بیاید و با ایثار و ازجان‌گذشتگی ترس بر اندام دشمن تا دندان مسلح بیندازد.

سرهنگ سنچولی نشان کرد: تفکر بسیج و شاخصه اصلی آن دشمن‌شناسی است و چهره ضد ارزش‌های انقلابی و اسلامي نمی‌تواند در کنار بسیج قد علم کند چرا که بسیج از دل جامعه مردمی شکل‌گرفته و همواره در قلب مردم رنج‌کشیده و خانواده‌های نیازمند جا دارد و مجاهدت همین تفکر بسیجی است که در شرایط بحرانی مانند سیل و زلزله در کنار مردم با جان‌ودل برای رفع گرفتاری آنها تلاش می‌نماید.

ارسال نظرات
آخرین اخبار