زنجان _ دبیر قرارگاه عدالت تربیتی استان زنجان از بهسازی ۳۵۰ مدرسه در قالب طرح شهید عجمیان در سطح استان خبر داد و گفت: این طرح در ۱۰۰ روستای محروم استان اجرا شده است.
کد خبر: ۹۵۵۵۵۱۸
|
۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۱

اجرای طرح شهید عجمیان در ۱۰۰مدرسه استان زنجان

به گزارش خبرنگار بسیج زنجان؛ به مناسبت هفته مبارک بسیج ظهر امروز (۲۹ آبان ماه) همایش تجلیل از گروه‌های جهادی موفق استان زنجان با حضور سردار کرمی، فرمانده سپاه استان و جمعی از بسیجیان و گروه‌های جهادی در سالن ولایت این نهاد برگزار شد.

داوود صدر خانی، دبیر قرارگاه عدالت تربیتی استان زنجان در حاشیه این مراسم در گفتگو با خبرنگار بسیج زنجان؛ اظهار داشت:امید آفرینی مسئله مهم و جدی است که معظم له به آن تاکید بسیار دارند و از اولویت‌های اصلی آموزش و پرورش در مسائل آموزشی و تربیتی است.

وی تصریح کرد: طرح شهید عجمیان با هدف بهسازی و شاداب سازی فضای مدارس در زمینه‌های رنگ‌آمیزی، زیباسازی و تعمیرات جزئی میز و صندلی برای صرفه‌جویی در هزینه‌ها و استفاده بهینه از امکانات موجود با استفاده از ظرفیت نیرو‌های جهادی و دانش‌آموزان اجرا می‌شود.

صدرخانی با بیان اینکه شهید والامقام عجمیان خود یکی از فعالان حوزه اقدامات جهادی بود و با فعالیت در گروه‌های مردمی نقش فعالی در کمک به مناطق کم‌برخوردار داشت، افزود:۳۵۰ مدرسه در قالب طرح شهید عجمیان در استان زنجان بهسازی می‌شود.

این مسئول با اشاره به اینکه طرح شهید عجمیان در ۱۰۰ روستای محروم استان زنجان اجرا شده است، گفت:هدف ما اجرای این طرح در تمامی مدارس محروم در سطح استان است.

دبیر قرارگاه جهادی عدالت اندیشی آموزش و پرورش استان زنجان عنوان کرد:طرح شهید عجمیان از تابستان ۱۴۰۲ با همکاری سازمان بسیج فرهنگیان، سازمان بسیج دانش آموزی، سازمان بسیج دانشجویی، قرارگاه پیشرفت و آبادانی، گروه‌های خدام دانش آموزی، خیرین و سایر ارگان‌ها اجرا و ادامه دارد.

در ادامه سرهنگ غورقانلو، مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه استان زنجان خاطر نشان کرد:طرح شهید عجمیان در تابستان سال ۱۴۰۲ در ۷ مدرسه قره پشتلوی پایین شهرستان زنجان با حضور ۱۲۵ جهادگر اجرایی شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار