زنجان - فرمانده سپاه استان زنجان از افتتاح 308 پروژه عمرانی به مناسبت هفته بسیج خبر داد و گفت: امسال سپاه انصارالمهدی(عج) با همکاری و مشارکت کمیته امداد استان زنجان 625 سری جهیزیه به زوج های جوان کم برخوردار در سطح استان اهدا کرده است.
کد خبر: ۹۵۵۵۳۹۴
|
۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۶

افتتاح ۳۰۸ پروژه عمرانی به مناسبت هفته بسیج در زنجان

سردار جهانبخش کرمی در گفتگو با خبرنگار بسیج زنجان؛ ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و هفته بسیج اظهار داشت:به فرمان امام راحل (ره) بسیج ۲۰ میلیونی تشکیل شد و سنگر و مرکز بسیج را مساجد و حسینیه‌ها اعلام کردند و این بسیج بود که تمام معادلات دشمن را برهم زد و امروز بسیجیان افتخارات این نظام هستند.

سردار کرمی با بیان اینکه قریب به ۲۵ هزار برنامه فرهنگی در فضای مجازی و حقیقی اجرا شده است، گفت: در حوزه سازندگی و محرومیت زدایی اقدامات ارزنده‌ای صورت گرفته است و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) امسال در دیدار با فرماندهان نیز از عملکرد این نهاد ابراز خرسندی کردند و تاکید کردند مسئله محرومیت زدایی را جدی بگیرید که بسیار مهم و حائز اهمیت است.

این مسئول با بیان اینکه به مناسبت هفته مبارک
بسیج ۳۰۸ پروژه عمرانی افتتاح خواهد شد، بیان کرد:۶۵۲ طرح اشتغالزایی بالغ بر ۳۰۰ میلیارد تومان به مناسبت هفته مبارک بسیج نیز در استان افتتاح می‌شود.

فرمانده سپاه استان زنجان با بیان اینکه جهاد آبرسانی
سال گذشته در ۵۷ روستا اجرا شد، عنوان کرد:امسال نیز با تفاهم نامه میان بسیج سازندگی سپاه و آبفا استان به ۱۵۷ روستا جهاد آبرسانی اجرا و با توجه به هماهنگی‌های انجام شده در ۵۶ روستا تا پایان سال این طرح عملیاتی خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه امسال سپاه انصارالمهدی (عج) با همکاری و مشارکت کمیته امداد استان زنجان ۶۲۵ سری جهیزیه به زوج‌های جوان کم برخوردار در سطح استان اهدا کرده است، افزود:به مناسبت هفته مبارک بسیج چندین سری جهیزیه با همکاری بسیجیان نیز توزیع خواهد شد.

سردار کرمی با اشاره به همایش بسیجیان با عنوان اقتدار بسیجیان همزمان با سراسر کشور، گفت:این همایش روز جمعه ۳ آذر ماه در مصلی نماز جمعه زنجان با حضور گسترده بسیجیان برگزار می‌شود.

وی از دیدار جمعی از بسیجیان با مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به مناسبت هفته مبارک بسیج در روز یکشنبه ۵ آذر ماه خبر داد و گفت:برنامه‌های مختلفی به مناسبت هفته مبارک بسیج در زمینه‌های عقیدتی، فرهنگی و بصیرتی نیز برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار