خبرهای داغ:
شاهرود_ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود از اجرای چهار هزار ریز برنامه و ۷۰۰ عنوان فعالیت و ۴۴ برنامه شاخص در هفته بسیج در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۵۵۵۳۱۴
|
۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۲

اجرای ۷۰۰ برنامه در هفته بسیج شهرستان شاهرودبه گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ پاسدار عبدالله یونسیان فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود به مناسبت هفته بسیج در نشست خبری در سالن جلسات کانون جوانان بسیج این شهر با گرامیداشت هفته بسیج و یاد و خاطره شهدای بسیج و امام راحل بنیانگذار این شجره طیبه با بیان اینکه در هفته بسیج چهار هزار ریز برنامه به همت پایگاه ها، حوزه‌های مقاومت و ناحیه بسیج شهرستان و ادارات و سازمان‌های دولتی و خصوصی اجرا می‌شود، افزود: از این برنامه‌ها ۷۰۰ عنوان برنامه کلی و ۴۴ برنامه شاخص اجرا خواهد شد.
وی این برنامه‌ها را در قالب هفت قرارگاه بسیج عنوان کرد و با اشاره به شعار هفته بسیج با عنوان «بسیج امید ملت ایران» گفت: فضاسازی شهرستان توسط حوزه‌ها و پایگاه‌های و بسیج اقشار و ادارات در حال انجام است.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود با اشاره به میزبانی از فرمانده سپاه استان در دو روز از هفته بسیج به برنامه‌های شاخص توجه داد و گفت: در اولین روز هفته بسیج با حضور فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) همایش زینبیون در گلزار شهدا شاهرود با حضور خواهران بسیجی و تجلیل از پرستاران بسیجی و همایش فرماندهان پایگاه‌ها و ائمه جماعات و هیات امنا مساجد منطقه بسطام و یادواره شهدای اغتشاشات سال ۱۴۰۱ در مسجد غربا شاهرود و محفل انس مودت پیشکسوتان دفاع مقدس شهرستان و مانور و رزمایش گشت‌های رضویون شهرستان و فراخوان ۱۸۰ دستگاه خودرو و اعلام اقتدار بسیجیان انجام می‌شود.
یونسیان به برگزاری جشنواره‌های مختلف و اجرای سرود میدانی در محلات، رزمایش مواسات با بیش از ۲۶۰۰ بسته معیشتی به ارزش هر بسته حدود یک میلیون تومان و ۲۷ سری جهیزیه ایرانی به ارزش هر سرویس ۱۵۰ میلیون تومان در این هفته اشاره کرد و گفت: همایش اقتدار بسیج امسال سوم آذر روز جمعه برگزار می‌شود و پیش بینی حضور ۶ هزار بسیجی شهرستان از حوزه‌ها و ادارات و اقشار و گردان‌ها با حضور شورای تأمین استان سمنان از جمله نماینده، ولی فقیه در استان و استاندار و فرمانده سپاه استان و حضور در نمازجمعه و برگزاری میقات صالحین و سخنرانی فرمانده سپاه استان در نمازجمعه برگزار خواهد شد.
وی به خدمات رسانی به بسیجیان از طریق ویزیت رایگان و ارائه خدمات بهداشتی درمانی در درمانگاه تخصصی رضوی نیز اشاره کرد و افزود: گروه‌های جهادی در مناطق محروم شهرستان ارائه و خدمات تخصصی پزشکی و دندانپزشکی در سطح شهرستان ارائه می‌شود.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان و از اجرای ۲۰۰ گشت محله محور بسیج در هفته بسیج در محلات خبر داد و ادامه دارد: امسال تلاش کردیم برنامه‌ها در حاشیه شهر و بخش‌های شهرستان اجرا شود تا مشکلات ترافیکی در هسته مرکزی شهر را کاهش دهیم.
یونسیان به اردوی راهیان نور نیز اشاره و از اعزام ۶۰۰ دانش آموز به این اردو خبرداد و گفت: این اردو‌ها در آذر و بهمن ماه با حضور ۶۰۰ دانش آموز برگزار می‌شود و یا توجه به برآورد هزینه ۲ میلیون و سیصد هزار تومانی با تعامل با دستگاه‌ها از دانش آموزان ۱۵۰ هزار تومان دریافت می‌شود که در مرحله اول شش دستگاه اتوبوس اعزام خواهند شد.
وی از برگزاری اردوی راهیان نور عمومی و دانشجویی نیز خبر داد و تاکید کرد: شاهرود در اعزام اردوی راهیان نور سال گذشته رتبه اول کشور را به خود اختصاص داده است.
فرمانده سپاه ناحیه شاهرود به سیل کالپوش در شهرستان میامی نیز اشاره و با بیان اینکه از ابتدای این حادثه با سپاه این شهرستان ارتباط داشتیم، گفت: پیگیری جمع آوری کمک‌های هدفمند و کارگشا برای این مردم بوده و مصالح ساختمانی و ایزوگام و لوازم خانگی که نیاز آن‌ها بوده را انجام و ۲۲ تن سیمان به همت خیرین و تعدادی لوازم خانگی ارسال شده و تجهیزات راه‌سازی نیز یا هماهنگی اعزام گردیده است.
وی از انعکاس اخبار در فضای مجازی و اثرگذاری اقدامات همگانی در خبرگزاری‌ها و نشریات تشکر کرد و بر انجام اقدامات خوب در قرارگاه جهادی و محرومیت زدایی خبر داد و از سرکشی ۵۲ پایگاه از ۱۸۴ پایگاه شهرستان در مدت هفت ماه گذشته خبر داد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها