خبرهای داغ:
گروه جهادی منتظران ظهور، نوشتن دعای «اللهم عجل لولیک الفرج» بر دیوار مدارس روستا‌های چهارمحال و بختیاری را نذر ظهور می‌کنند.
کد خبر: ۹۵۵۵۱۹۲
|
۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج؛ مسئول گروه جهادی منتظران ظهور و از فعالان انقلابی استان چهارمحال و بختیاری در گفتگو با خبرنگار ما گفت: چهار سال است که با همکاری ۱۰۰ فعال بسیج دانشجویی در مدارس روستا‌های کاکلک، هرچگان، پیربلوط، ارجنک و بارده دیوارنگاری با موضوعات تربیتی، مهدویت، حجاب، شهدا، آیه‌های قرآنی، صلوات و از همه مهم‌تر دعای «اللهم عجل لولیک الفرج» را بصورت داوطلبانه و جهادی می‌نویسیم.

دیوار نویسی، نذر ظهور مردم چهارمحال و بختیاری


زهره کریمیان با بیان اینکه اعضای گروه جهادیش را همه اقشار اجتماع از نوجوانان تا میانسالان تشکیل می‌دهند، گفت: در هر اردوی جهادی که برگزار می‌کنیم، هریک از اعضا که شرایطش را داشته باشد با ما همراه می‌شود و در روستا‌های هدفمان علاوه بر دیوار نویسی مدارس، آموزش قرآن، ختم قرآن، کتابخوانی و امانت کتاب و برنامه‌های تفریحی نظیر کوهنوردی و تپه نوردی را هم در راستای نشاط اجتماعی برای اهالی روستا در نظر داریم.

دیوار نویسی، نذر ظهور مردم چهارمحال و بختیاری
کریمیان با بیان اینکه تاکنون توانسته برای ۴۰۰ دانش آموز مسابقات قرآنی برگزار کند، گفت: یکی از اهداف گروه ما آموزش قرآن و درس مهدویت به زبان کودکانه و ساده به دانش آموزان است، سوره فتح و نصر، از سوره‌هایی که حتما در تمام جلساتمان می‌خوانیم و آموزش می‌دهیم، اینگونه برای دانش آموزان صلح خواهی دین اسلام را بیان می‌کنیم تا بدانند، اسلام دین مهربانی هاست.

وی بیان کرد: به همت گروه جهادی منتظران ظهور و با همکاری بسیج دانشجویی توانسته ایم؛ در ۱۰ اردوی جهادی به روستا‌های چهارمحال بختیاری بیش از ۱۰۰ چادر بصورت رایگان بدوزیم و به دانش آموزان هدیه دهیم، همچنین برای اهالی روستا درصورت درخواستشان بصورت رایگان برایشان خیاطی هم می‌کنیم.

 

دیوار نویسی، نذر ظهور مردم چهارمحال و بختیاریوی با بیان اینکه حال خوبی که ازانجام فعالیت‌های داوطلبانه بدست می‌آورد را با هیچ چیز عوض نمی‌کند، گفت: در هر اردو حدود ۲۰ نفر از اعضا حضور دارند و از تمام توانایی‌ها و مهارتشان برای خدمت و آموزش به دیگران بهره می‌برند تا پیام آور مهر و محبت باشند.

 

دیوار نویسی، نذر ظهور مردم چهارمحال و بختیاری


مسئول گروه جهادی منتظران ظهور با بیان اینکه فعالیت جهادی بیش از دیگران خدمتی به حال خوب خودمان است؛ گفت: هدف گروه ما انتقال حال خوب به دیگران، تقویت مهارت ها، پرورش روحیه جهادی، دینداری و آگاهی بخشی به یکدیگر است.


انتهای پیام/ خبرنگار شکوفه شجاعی

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار