فرمانده سپاه ناحیه آبدانان گفت: در گرامیداشت هفته بسیج بیش از ۸۳ عنوان برنامه در سطح پایگاه‌ها، حوزه‌های مقاومت در نقاط مختلف به اجرا در می‌آید.
کد خبر: ۹۵۵۵۱۸۷
|
۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج،نبی نوشادی فرمانده سپاه ناحیه آبدانان در گفتگو با اصحاب رسانه  گفت: در گرامیداشت هفته بسیج بیش از ۸۳ عنوان برنامه در سطح پایگاه‌ها، حوزه‌های مقاومت در نقاط مختلف به اجرا در می‌آید.

فرمانده سپاه ناحیه آبدانان با بیان اینکه بسیج سپر بلای ملت ایران در برابر تمام حوادث سهمگین و خطرناک است افزود: بسیج امروز متعلق به تمام آحاد مردم است و نهادی است که آرمان آن با آرمان امام خمینی (ره) یکی است.

وی با بیان اینکه هفته بسیج از ۲۹ آبان‌ماه با شعار محوری «بسیج امید ملت ایران» آغاز می‌شود به تشریح برنامه‌های هفته بسیج در شهرستان آبدانان پرداخت و گفت: در این هفته برنامه‌های مختلفی برای تجلیل و تکریم بسیجیان و معرفی بسیج و فعالیت‌های آن تدارک‌دیده‌شده است و بیش از ۸۶ برنامه توسط پایگاه‌های مقاومت بسیج در شهرستان برگزار خواهد شد.

نوشادی افزود: بسیج به‌عنوان یک مجموعه بزرگ مردم‌نهاد، آتش‌به‌اختیار و خودجوش برای رفع مشکلات کشور، نماینده مردم، از مردم، با مردم و برای مردم است بسیج مظهر تحقق مردم‌سالاری دینی است و ما باید بسیج را این‌گونه به مردم معرفی کنیم

فرمانده سپاه ناحیه آبدانان بیان کرد: برپایی یادواره‌های شهدا، غبارروبی و عطرافشانی مزار شهیدان، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا، تجلیل از بسیجیان، اعزام گروه‌هایی جهادی به مناطق محروم، اجرای برنامه‌هایی متنوع فرهنگی، هنری و ورزشی، برپایی میزهای خدمت، شرکت در نمازجمعه، کوه‌پیمایی بسیجیان، برپایی نشست‌های تبیینی در حوزه‌های مقاومت و مدارس و نمایش اقتدار بسیجیان در همایش پنج آذر از شاخص‌ترین برنامه‌ها در پاسداشت هفته بسیج هستند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار