فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه، همایش بزرگ بسیجیان شهرستان با حضور استاندار یزد، غبارروبی مزار شهدا، دیدار با خانواده شهدا و بسیجیان را از عمده‌ترین برنامه‌های هفته بسیج در ابرکوه برشمرد.
کد خبر: ۹۵۵۵۱۷۲
|
۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۰۷:۰۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از ابرکوه، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان ابرکوه به مناسبت فرارسیدن هفته بسیج در نشست خبری با خبرنگاران رسانه‌های شهرستان گفت: همزمان با هفته بسیج (۲۹ آبان تا پنجم آذرماه) ۳۰۰ برنامه فرهنگی، اجتماعی و ورزشی با شعار «بسیج، امید ملت ایران» در این شهرستان برگزار می‌شود.
سرهنگ پاسدار مهدی ابرقویی در حاشیه تجلیل از خبرنگاران در گفتگو با خبرنگاران با تبریک فرارسیدن هفته بسیج، اظهار کرد: از شاخص‌ترین برنامه‌ها که در این هفته برگزار می‌شود، برپایی نمایشگاه دستاورد‌های انقلاب، برپایی نمایشگاه اقتصاد مقاومتی، تهیه وتوزیع بسته معیشتی، نشست جهاد تبیین، رونمایی از گروه سرود مهردشت، حضور پیشکسوتان در مدارس با ارایه خاطرات و پویش نذر خون را برخی از برنامه‌های هفته بسیج در این شهرستان بیان کرد.
وی با اشاره به نقش بسیجیان در فعالیت‌های جهادی خاطر نشان کرد: خط انتقال آب شرب تیجرد در قالب جهاد آبرسانی با بیش از ۴۰۰ میلیارد ریال بودجه با حضور جمعی از مسئولان بهره برداری می‌شود.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه، همایش بزرگ بسیجیان شهرستان با حضور استاندار یزد، غبارروبی مزار شهدا، دیدار با خانواده شهدا و بسیجیان، دیدار با جانبازان زیر ۲۰ دصد، برگزاری برنامه‌های فرهنگی و ورزشی، برگزاری یادواره‌های شهدا را از عمده‌ترین برنامه‌های هفته بسیج در ابرکوه برشمرد.
در این نشست خبری از با اهدا ء هدایایی از خبرنگاران فعال حوزه بسیج تجلیل شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار