مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان،روستائیان و عشایر با مدیرکل صدا و سیمای استان کهگیلویه و بویر احمد برای همکاری دو جانبه دیدار و گفتگو کرد
کد خبر: ۹۵۵۵۱۲۷
|
۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از  روابط عمومی صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان روستائیان و عشایر استان کهگیلویه و بویر احمد، سعید کرمی در این دیدار که در صدا و سیمای استان برگزار شد گفت: دنیای امروز عصر ارتباطات، عصر الکترونیک ،محوری ترین بخش شبکه رسانه است با توجه به سرمایه اجتماعی اش در حوزه روستائیان و عشایر که جامعه هدف را پوشش میدهد تاثیر گذار است.

مدیر صندوق استان افزود؛ نظام ظرفیتی را ایجاد و ساختاری را تعریف کرده بنام صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان،روستائیان که پای کار نظام و انقلاب هستند.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی در ادامه با اشاره به نقش پررنگ صدا و سیما در تبلیغ و اطلاع رسانی خدمات نظام مقدس اسلامی، ادامه داد: به کمک صدا و سیمای استان کهگیلویه و بویر احمد از طریق پخش محتوای صوتی و تصویری در راستای معرفی شرایط و مزایای بیمه اجتماعی و گسترش پوشش بیمه اجتماعی می توان اطلاع رسانی گسترده ای در جامعه هدف روستائی داشت.

سعید کرمی مدیر صندوق با تأکید بر اینکه هدف صندوق در راستای قانون ساختار نظام جامع رفاه و تأمین اجتماعی، قوانین و مقررات عام تامین اجتماعی، پرداخت مستمری، بازنشستگی، پیری (سالمندی)، ازکارافتادگی، بازماندگان، می باشد، عنوان کرد: ۲۵ کارگزاری در سطح استان در فرمانداری ها و بخشداری ها مستقر و آماده نام نویسی هستند.

امیر رئوف مدیر کل صدا و سیمای استان کهگیلویه و بویر احمد، ضمن تأکید بر تبیین مزایا و خدمات صندوق، اظهار داشت: با توجه به اینکه بالغ ۵۰ درصد جمعیت استان را روستائیان تشکیل میدهند برای ترویج و تبلیغ خدمات بیمه اجتماعی اعلام آمادگی کرد.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار