خبرهای داغ:
امام جمعه میانه:

بسیج، سخت‌ترین گره‌های انقلاب را گشوده است

تبریز- امام جمعه میانه در جمع اسوه‌های بسیج، بسیج را هدیه‌ای الهی عنوان کرد و گفت: بسیج، سخت‌ترین گره‌های انقلاب را گشوده است.
کد خبر: ۹۵۵۵۰۵۳
|
۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت‌الاسلام سیدسعید رشادی با اشاره به قابلیت‌ها و نقش‌آفرینی‌های بسیج، اظهار داشت: همانگونه که این نهاد مقدس تا کنون توانسته است گره‌گشای مشکلات کشور باشد، بی‌شک در مقابله با جدیدترین توطئه‌های دشمن از جمله کمرنگ کردن مسئله حجاب و مظاهر دینی، نیز حتما موفق خواهد شد.
خطیب جمعه میانه بسیج را شجره‌ای پربرکت و امکان و زمینه بزرگی برای پیشرفت و پیشبرد اهداف انقلاب دانست و افزود: دشمن ما را نشناخته است و با محتوای نظام و ملت و بسیج ما ناآشناست لذا با وجود تمامی محاسبات دقیق و برنامه‌ریزی‌های مناسبش، همواره شکست خورده و خواهد خورد چرا که پشتیبان اصلی این نظام، خود خداوند متعال است.
حجت‌الاسلام سیدسعید رشادی با اشاره به تاریخ اسف‌بار دوران پهلوی اظهار داشت: مردم بی‌خود و بی‌جهت علیه شاه قیام نکردند، آنها مصائب بسیاری بر سر این ملت آوردند که یکی از آنها آزادی بی‌قید و شرط و فراتر از قانون آمریکایی‌ها، ازوپایی‌ها و دیگر اجانب بود به گونه ای که کشور ما را به حیات خلوت و تفریحگاهی برای عیاشی‌های آزادانه و بدون محدودیت خود، تبدیل کرده بودند.
وی شجاعت، اخلاص، شهامت، عشق و شوق به شهادت را الهامی از جانب خدا برای ملت ایران عنوان کرد و افزود: همین خصوصیاتی که ریشه‌ای الهی دارند است که توطئه‌های دشمن را ناکام گذاشته و انقلاب را ماندگار کرده و پیشرفت‌های روز افزون آن، همگان را مجذوب و مبهوت خود کرده است.
بمناسبت گرامیداشت هفته بسیج، جمعی از بسیجیان اسوه به همراه روسای ادارات و مسئولین شهرستان با امام جمعه میانه دیدار کردند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار