به مناسبت گرامیداشت میلاد با سعادت حضرت زینب(س) و روز پرستار مسولان آموزش و پرورش از پرستاران و پرسنل خدوم مرکز درمانی و توانبخشی بیماری های روانی و مزمن زنان طلوع یاسوج تقدیر کردند.
کد خبر: ۹۵۵۵۰۲۲
|
۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از یاسوج، صبح امروز به مناسبت گرامیداشت میلاد فرخنده عقیله بنی هاشم حضرت زینب(س) و روز پرستار ،محمد جمالی آرند معاون آموزش متوسطه،حجه الاسلام مصباح نژاد رئیس اداره قرآن،عترت و نماز اداره کل و خانم صدیقه نیک اقبالی مشاور مدیرکل آموزش و پرورش استان در امور بانوان به همراه سرپرست بهزیستی استان از مرکز درمانی و توانبخشی بیماری های روانی و مزمن زنان طلوع شهر یاسوج بازدید و با اهداء گل از پرستاران و پرسنل خدوم این مرکز تقدیر کردند.
رئیس اداره قرآن،عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش استان در این دیدار با تبریک روز پرستار،پرستاران را فرشتگان بی ادعا بر روی زمین دانست و گفت: پرستاران، فرشتگان بی ادعایی هستند که با وجود مشکلات و سختی‌های فراوان برای خدمت به همنوع خود از هیچ تلاشی مضایقه نکرده و با جان و دل به بیماران خدمت می کنند.
حجه الاسلام مصباح نژاد اوج کار و هنرنمایی پرستاران را در دوران کرونا برشمرد و افزود: در دوران تاخت و تاز کرونا این افسران سلامت، نقش بسیار حساس، بزرگ و ایثارگرانه در مبارزه با این بیماری داشتند و با نثار جان خود از کیان سلامت جامعه و شهروندان صیانت کردند.
وی پرستاری را شغلی توامان با صبر و بردباری برشمرد و گفت:تلاش‌های خالصانه و مجاهدت گونه پرستاران و بزرگ منشی و خصال نیکوی آنها هیچگاه از یاد بیماران و همراهان آنها بیرون نخواهد رفت.
حجه الاسلام مصباح نژاد پرستاری را یکی از راه های قرب الهی و دستیابی به کمال انسانی برشمرد و گفت: این عمل پسندیده در سیره پیامبران الهی و ائمه اطهار(ع)به ویژه بزرگ بانوی اسلام اسوه صبر و پایداری حضرت زینب (س)دیده می شود که نشان از جایگاه والا، ارزشمند و معنوی این قشر زحمتکش و سرافراز دارد.
مشاور مدیرکل آموزش و پرورش استان در امور بانوان هم با تبریک میلاد فرخنده زینب کبری(س) ،وی را اسوه ایثار و فداکاری و بهترین الگو برای پرستاران برشمرد و گفت: پرستاران پیشقراولان سلامت جامعه هستند و ارزش کار آنان هنگامی مضاعف می شود که هم در محل کار و هم در کانون خانواده، چنین وظیفه سنگینی را به دوش دارند.
صدیقه نیک اقبالی روز پرستار را فرصتی برای یادآوری ارزش ها و آموزه های زینب گونه پرستاران خواند و افزود: دانش، تجربه، تحمل، صبر، از خودگذشتگی، عاطفه، مدیریت و درك شرایط موجود از جمله آموزه ها و مولفه های مهم معنوی ورحمانی هستند که باید این ویژگی ها را در سیرت و شخصیت والای پرستاران جست و جو كرد.
سرپرست بهزیستی استان نیز پرستاران را فرشتگان رحمت بر بالین بیماران دانست و گفت:پرستاران فرشتگان سپید پوش بی ادعایی هستند که با تمام وجود در خدمت بیمار بوده و با لبخندها و نگاه های مهربان خود سختی بیماری را برای فرد و خانواده اش آسان می کنند.
دامیارظرفیت پذیرش این مرکز را 59 نفر اعلام کرد و افزود:19 پزشک متخصص و عمومی،پرستار،مراقب،خدمات،آشپز و مادریار به بیماران این مرکز خدمت می کنند.
وی گفت:در این مرکز خدماتی نظیر هنردرمانی،موسیقی درمانی،روانشناسی،مشاوره،مددکاری،درمانی،ورزش درمانی،بافتنی و قالیبافی به بیمارن آن ارائه می شود.

تقدیر آموزش و پرورش از پرستاران مرکز توانبخشی زنان طلوع یاسوجتقدیر آموزش و پرورش از پرستاران مرکز توانبخشی زنان طلوع یاسوجتقدیر آموزش و پرورش از پرستاران مرکز توانبخشی زنان طلوع یاسوجتقدیر آموزش و پرورش از پرستاران مرکز توانبخشی زنان طلوع یاسوجتقدیر آموزش و پرورش از پرستاران مرکز توانبخشی زنان طلوع یاسوجتقدیر آموزش و پرورش از پرستاران مرکز توانبخشی زنان طلوع یاسوجتقدیر آموزش و پرورش از پرستاران مرکز توانبخشی زنان طلوع یاسوجتقدیر آموزش و پرورش از پرستاران مرکز توانبخشی زنان طلوع یاسوجتقدیر آموزش و پرورش از پرستاران مرکز توانبخشی زنان طلوع یاسوج

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار