زنجان- فرمانده سپاه استان زنجان گفت: پرستاران همواره در تمام شرایط سخت و حساس کشور ‌افتخار آفریدند .
کد خبر: ۹۵۵۴۹۳۸
|
۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۷

پرستاران همواره در تمام شرایط سخت و حساس کشور ‌افتخار آفریدند

به گزارش خبرنگار بسیج زنجان، سردار جهانبخش کرمی روز یکشنبه در آیین گرامیداشت روز پرستار که در بیمارستان بهمن زنجان برگزار شد؛ با تبریک روز پرستار افزود: سال‌های پرافتخار حماسه دفاع مقدس و حضور مخلصانه گروه‌های درمانی و بخصوص پرستاران عزیز در بیمارستان‌های صحرایی و پست‌های اورژانس و شهادت صد‌ها نفر از گروه پرستاری در این راه، همچون نشانی پرفروغ بر سینه افتخارات جامعه پزشکی و پرستاری کشور می‌درخشد.

وی گفت: روز پرستار فرصت مغتنمی برای تقدیر از خدمات و مجاهدت‌های بی‌بدیل این گروه از کارکنان زحمت‌کش و جان‌برکف و تشکر خالصانه از همراهی و همدلی خانواده‌های این عزیزان در عرصه حساس و پیچیده مراقبت‌های درمانی است.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به نقش تاثیرگذار پرستاران در سلامت جامعه بیان کرد: با این وجود متاسفانه امروز شاهد بمباران مراکز درمانی و بیمارستان‌ها از طرف رژیم صهیونیستی هستیم.

سردار کرمی با اشاره به اینکه امنیت نعمت بزرگی است که همه آن قدر بدانند، افزود: انقلاب اسلامی ایران موجب امنیت کشور شده است و خوشبختانه امروز به درجه‌ای از قدرت و اقتدار رسیده‌ایم که آمریکا توان مقابله با کشورمان را ندارد.

وی همچنین ضمن گرامیداشت هفته بسیج گفت: به برکت حضور بسیج خدمات بسیاری در کشور ارائه می‌شود.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان در ادامه به شرایط بیمارستان بهمن اشاره کرد و گفت: این بیمارستان به نام سپاه است، اما در واقع برای مردم است و مردم صاحب آن هستند که یکی از برنامه‌های سپاه بهتر شدن خدمات قابل ارائه در این بیمارستان است.

در ادامه حجت‌الاسلام بیگدلی،مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان زنجان  اظهار داشت: از نگاه دینی اگر پرستاری را بررسی کنیم؛ هر یک از ائمه معصومین (ع) در برهه‌هایی از زندگی خود پرستاری کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه جایگاه پرستاری به حدی است که شخصیت‌های منتخب عالم هم این کار را انجام داده‌اند، اضافه کرد: در برهه‌های زمانی مختلف شاهد پرستاری به انواع مختلف از سوی ائمه بودیم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان با اشاره به جنایت هولناک حمله رژیم صهیونیستی به بیمارستان‌ها در غزه گفت: فاجعه عظیم و هولناک کشتار مردم مظلوم فلسطین را محکوم می‌کنیم.

وی با اشاره به جایگاه ویژه پرستاران در جامعه گفت: قطعا با نیت خدایی پرستاران این کار با نیت خیر پرستاران ماندگار و جاودانه خواهد بود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار