استاندار ایلام گفت: مدیران ارتباط بهتری باید با رسانه‌ها داشته و عملکرد خود را در اختیار مردم قرار دهند.
کد خبر: ۹۵۵۴۷۸۱
|
۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، حسن بهرام‌نیا عصر شنبه در نشست شورای راهبری توسعه مدیریت استان تأکید کرد: بر اساس مادهٔ ۱۷ قانون جوانی جمعیت، اعطای حداقل چهار ماه دوره کاری برای مادران باردار شاغل به‌صورت الزام به دستگاه‌ها باید اجرا شود.

 

 استاندار ایلام اظهار مرد: راه‌اندازی مهدکودک و تشویق کارکنانی که به‌تازگی ازدواج کرده‌اند باید در دستور کار دستگاه‌های اجرایی باشد؛ چراکه این مهم می‌تواند در افزایش راندمان کاری و بهره‌وری کارکنان بسیار مؤثر باشد.

 

وی با تأکید بر توجه ویژه به حوزهٔ رسانه‌ها در دستگاه‌های اجرایی و تعامل روابط‌عمومی دستگاه‌ها با رسانه‌ها، خاطرنشان کرد: تجربه ثابت کرده است که «مدیران رسانه‌ای» و مدیرانی که با رسانه‌ها بیشترین تعامل را دارند موفقیت بیشتری در کار خود دارند.

 

 بهرام‌نیا همچنین به همهٔ مدیران دستگاه‌های اجرایی تأکید کرد: به همهٔ مطالبات رسانه‌ها و مردم پاسخ دهند و نباید هیچ سواد و ابهامی از سوی مردم بی‌پاسخ بماند.

 

 نماینده عالی دولت در استان ایلام در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به آغاز فصل سرما، گفت: باتوجه‌به فصل سرد سال ضرورت دارد مدیران دستگاه‌های اجرایی با تمامی کارکنان، نشست‌های داخلی را برای صرفه‌جویی در مصرف برق، آب و گاز برگزار کنند.

 

 وی با اشاره به‌ضرورت اجرای مصوبهٔ مولدسازی دارایی‌های دولت، افزود: اجرای مصوبهٔ مولدسازی دارایی‌های دولت مورد تأکید سران سه قوه است و طبق این مصوبه، باید همهٔ اموال منقول و غیرمنقول دستگاه‌ها ثبت سامانه شود.

 

 استاندار ایلام با اشاره به‌ضرورت بهره‌وری در دستگاه‌های اجرایی، گفت: بخشی از رشد دستگاه‌های اجرایی از طریق بهره‌وری است و بهره‌وری از طریق راندمان کاری مجموعه و کارکنان دستگاه احصا می‌شود و هر قدر کارکنان را با مقررات و ضوابط آشنا کنیم در راستای ارتقای بهره‌وری اثرگذار بوده‌ایم.

 

 وی اضافه کرد: لازمهٔ ارتقای بهره‌وری، آموزش فنی کارکنان هر دستگاه اجرایی است و یکی از شروط ارتقای کارکنان، اخذ گواهینامه از سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان است.

 

 بر اساس این گزارش، استاندار ایلام در پایان این نشست بر اجرای بخشنامه ممنوعیت اخذ کپی مدارک هویتی در ازای ارائه خدمت و لزوم حذف کپی در پورتال دستگاه‌ها تأکید کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار