امام‌جمعه دره‌شهر:

ضرورت تجلیل از مقام پرستاران

امام‌جمعه دره‌شهر گفت: باید توجه داشت که قشر پرستار چه زحماتی را به‌خصوص در دورانی مانند دوران کرونا متحمل شده‌اند و از مقام آن‌ها باید تجلیل کرد.
کد خبر: ۹۵۵۴۷۷۸
|
۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت‌الاسلام احمد امرایی گفت: حضرت زینب (س) به‌عنوان یک الگو و یک بانویی شناخته می‌شود که نقش مهمی در حادثه کربلا ایفا کرد و باعث شد تا حادثه کربلا برای همه مردم تبیین شود و درعین‌حال در کنار کشتگان و مجروحان حادثه کربلا ماند.

 

 امام‌جمعه دره‌شهر اظهار کرد: همه باید ائمه اطهار را به‌عنوان الگو قرار دهیم و راه آن‌ها را ادامه دهیم تا به سعادت اخروی دست پیدا کنیم.

 

 امرایی در ادامه گفت: روز پرستار نشان‌دهنده زحماتی است که این عزیزان در راه اعتلای سلامت مردم کشیده‌اند و در این راه شهدایی را تقدیم آرمان‌های انقلاب اسلامی کرده‌اند.

 

 وی بیان داشت: باید توجه داشت که قشر پرستار چه زحماتی را به‌خصوص در دورانی مانند دوران کرونا متحمل شده‌اند و از مقام آن‌ها باید تجلیل کرد.

 

 وی خاطرنشان کرد: در روز پرستار، فعالیت‌های مختلفی انجام می‌شود که به‌منظور قدردانی از پرستاران و ارتقای شناخت عمومی از نقش و اهمیت آن‌ها در جوامع است. برخی از این فعالیت‌ها عبارت‌اند از:

 

 برگزاری برنامه‌ها و کارگاه‌های آموزشی باهدف ارتقای دانش و مهارت‌های پرستاران

 

 انتشار مطالب و گزارش‌های مرتبط با پرستاری در رسانه‌ها به‌منظور افزایش آگاهی عمومی از نقش پرستاران

 

 ارائه تبریک و قدردانی به پرستاران از سوی افراد و مؤسسات مختلف

 

 برگزاری مراسم و جشن‌ها به‌منظور گرامیداشت و قدردانی از پرستاران

 

 انتشار مطالب و پیام‌های تبریک‌آمیز به مناسبت روز پرستار در شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌ها

 

 این فعالیت‌ها به‌منظور ارتقای شناخت عمومی از نقش حیاتی پرستاران و قدردانی از تلاش‌های آن‌ها برای مراقبت از بیماران و ارتقای سلامت جامعه انجام می‌شود.

 

 امام‌جمعه دره‌شهر تصریح کرد: لازم است که به مطالبات کادر درمان به‌خصوص پرستاران توجه شود و همچنین تمهیداتی از سوی مسئولان اتخاذ گردد تا کمبود پرستار تا بیمارستان‌ها تأمین شود و همچنین از مقام پرستاران به‌صورت مناسب تقدیر صورت گیرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار