جانشین فرمانده سپاه سلمان گفت: جوانان فلسطینی باایمان به وعده‌های الهی در این جنگ نابرابر با قدر ایمان و توکل بر خدا پیروز خواهند شد.
کد خبر: ۹۵۵۴۷۱۸
|
۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از هیرمند،  سردار پرویز آبسالان، جانشین فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در این اجتماع بزرگ با اشاره به آیات آغازین سوره مبارکه اسرا که در آن ماجرای سفر معراج پیامبر(ص) از مسجدالحرام به مسجدالاقصی و از آنجا به آسمان‌ها بیان شده است، به موضوع جنگ اسرائیل و فلسطین پرداخت.

سردار سرتیپ دوم پاسدار پرویز آبسالان گفت: این واقعه تاریخی خبر از آن می‌دهد که دین رسول خدا به‌عنوان آخرین سروش آسمانی برای جهانی‌شدن نیاز به در اختیار گرفتن مسجدالاقصی به‌عنوان قبله اول مسلمانان دارد و این اتحاد امت اسلامی زمینه‌ای برای برپایی حکومت عدل جهانی به رهبری آخرین حجت خدا در روی زمین حضرت مهدی (عج) خواهد بود.

وی افزود: جوانان فلسطینی باایمان به وعده‌های الهی در این جنگ نابرابر با قدر ایمان و توکل بر خدا پیروز خواهند شد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهرستان هیرمند نیز ضمن اشاره به آیات قرآن کریم گفت: به کسانى که جنگ بر آنها تحمیل مى‌گردد، اجازة جهاد داده شده است؛ زیرا آنها مورد ستم واقع شده‌اند و بى‌تردید خدا بر یارى آنها کاملاً تواناست و این وعده خداوند و اجازه‌ای است که از سوی او برای دفاع از آزادی و حریت انسان‌ها داده شده است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین هاشمی به بیان جنایات رژیم کودک کش اسرائیل پرداخت و یادآور شد: همچنان‌ که در طول تاریخ قدرت‌های شیطانی مانند نمرودها، قارون‌ها و فرعون‌ها ماندگار نبوده و نابود شده‌اند، رژیم غاصب صهیونیست و سایر قدرت‌های شیطانی کمک‌کار او که در این جنایت بزرگ شریک بوده و سهم دارند و در رأس آنها آمریکای جنایت‌کار نیز نابود خواهند شد و نصرت خدا و پیروزی نهایی که وعده الهی به مبارزین با مستکبرین و ظالمین است در حق مردم فلسطین محقق خواهد گردید.

ارسال نظرات