در راستای حمایت از مردم مظلوم فلسطین و غزه، پویش فریاد عروسک‌ها در شهرستان سیب و سوران با حضور دانش‌آموزان، مسئولین و اقشار مختلف مردم در مدرسه کار و دانش پسرانه شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۵۴۶۹۳
|
۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۷

به گزارش خبرنگار بسیج از سیب و سوران، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سیب و سوران گفت: رژیم غاصب صد برابر آن تعداد، یعنی چند هزار زن و بچه و پیر و جوان غیرنظامی را در این چند روز کشته است و با بمباران مراکز پر جمعیت و ساختمان‌هایی که می‌داند محل سکونت غیرنظامیان است، جلوی چشم مردم دنیا در حال جنایت است.

سرهنگ پاسدار غلامعلی سهرابی افزود: بر اساس اطلاعات متعدد، سیاست‌گذار و تنظیم‌کننده سیاست جاریِ این روزهای رژیم صهیونیستی، آمریکایی‌ها هستند و آمریکا در این قضیه مسئول است و باید مسئولیت خود را بشناسد.

در ادامه مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت سپاه سیب و سوران گفت: فلسطین یک کشور اسلامى بوده است که صهیونیست‌های غاصب، به کمک قدرت‌های جهانى، سال‌های متمادى است آنجا را گرفته‌اند و مردم فلسطین مشغول مبارزه‌اند تا آنجا را باز پس بگیرند.

حجت‌الاسلام عیسی مهربانی افزود: ما یقین داریم با ادامة مبارزات مردم مسلمان فلسطین و حمایت جهان اسلام، فلسطین به فضل الهی آزاد می‌شود و بیت‌المقدس و مسجدالاقصی و سایر نقاط آن سرزمین اسلامی به آغوش جهان اسلام باز می‌گردد؛ ان‌شاءالله.

وی ادامه داد: اگر کمک‌‌های همه‌جانبه آمریکا نباشد، رژیم صهیونیستی در عرض چند روز فلج خواهد شد. دنیای اسلام هم باید با قطع همکاری اقتصادی با رژیم صهیونیستی، علیه این رژیم بسیج شود و با صدای رسا و پافشاری بر «قطع فوری بمباران و جنایت آفرینی در غزه»، به وظایف مهم خود در این رویارویی جبهه حق با جبهه باطل عمل کند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار